3013 fans     1095 seguidores     33 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Orange Santa Comba
Formula Hit

Moveneda rebate las críticas del PP local

Moveneda rebate las críticas del PP local

Municipal | Publicada: 21/03/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
31
3
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 2 minutos e 46 segundos.

La portavoz municipal Leticia Iglesias señala que la nueva Jueza de Paz fue propuesta por el grupo de gobierno PSOE-BNG-CG, y que ya contaban con los votos suficientes para la elección. Critican las acusaciones “vertidas capciosamente” por el PP de Neda.

La portavoz municipal de MOVENEDA, Leticia Iglesias, ha salido al paso de las críticas lanzadas desde el Partido Popular que cuestionaba la elección de  una cuñada de Iglesias como Jueza de Paz de Neda.Desde Moveneda recuerdan que la propuesta surgió del grupo de gobierno, en el que no participan, y que su grupo dio publicidad a la convocatoria a través de las redes sociales. En un comunicado de prensa especifican que la compensación económica para este cargo voluntario es de 2.167 euros anuales.

"Unha manifestación de vileza e mesquindade" de Ignacio Cabezón

Recriminan la postura del PP, ya que en la comisión informativa no puso ninguna objeción, como tampoco hizo en el pleno. Leticia Iglesias aclara que el apoyo plenario de su grupo “non afectou en absoluto á decisión da selección da Xuíz de Paz, pois xa contaba cos sete votos favorables do grupo de goberno”.

Al grupo político Moveneda, las declaraciones del portavoz popular, Ignacio Cabezón le parecen “unha manifestación de vileza e mesquindade” aunque aseguran que no les sorprenden porque “xa coñecemos como é o PP, xa coñecemos como é o seu grupo municipal, e xa coñecemos como é o seu portavoz o Sr. Cabezón, e cada quen está condenado a comportarse como o que é”.

Este domingo, el grupo de gobierno que preside Ángel Alvariño también rechazaba las manifestaciones del exalcalde y del grupo popular.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre falleció después de naufragar una pequeña embarcación en la que al parecer pescaba junto a una mujer a poc…

Ler máis
Multitudinaria despedida a Jesús Nieto Baneira

Multitudinaria despedida a Jesús Nieto Baneira

Los restos del sacerdote Jesús Nieto Baneira ya descansan en el cementerio de la parroquia de San Vicente de Cuns, desp…

Ler máis
Compromiso prepara o seu segundo Congreso Nacional

Compromiso prepara o seu segundo Congreso Nacional

“Renovando o galeguismo” é o lema elixido para o conclave que se celebrará o vindeiro 21 de xaneiro de 2017. …

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Merca o teu pobo Santa Comba Nadal 2016
DAC Outono Cultural
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Os servidores de Putin

Daniel Lago

A última nova do que acontece nesta guerra “híbrida” é o back-up dos telemóveis chineses, de milhares de dados de utentes ocidentais, não é …

Daniel Lago
Ler máis

Presupuestos Participativos de la Marea, un “éxito”

Nacho Louro

El invento de los “presupuestos participativos” no es más que un brindis al sol de la nueva política populista para vendernos que frente al sist…

Nacho Louro
Ler máis

Raro o rato chorar a morte do gato

Daniel Lago

Quando em fins dos ´80 do século passado, a URSS colapsou; e com ela todo o bloco do Leste da Europa; esta estava no médio de uma forte tormenta ec…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información