3013 fans     1095 seguidores     33 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Orange Santa Comba
Formula Hit

Aprobados los presupuestos de Santiago de Compostela

Aprobados los presupuestos de Santiago de Compostela

Municipal | Publicada: 15/03/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
7
8
1

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 6 minutos e 48 segundos.

Martiño Noriega sacó el presupuesto adelante.Pese al breve “suspense inicial”, el PSdeG permitió con su abstención que se aprobaran las cuentas planteadas por el gobierno de Compostela Aberta. El BNG también se abstuvo y el Partido Popular votó en contra.

Unos presupuestos sociales y de progreso para Compostela

La primera teniente de alcalde y edil de Facenda, María Rozas defendió la propuesta presupuestaria que supone “unha clara aposta polo social” con una subida de un 35%, por el reequilibro territorial y por el mantenimiento “urxente” de las infraestructuras.

“Estivemos dialogando durante máis de dous meses e renunciamos a algún dos nosos proxectos porque é un orzamento inclusivo” apuntó Rozas que valoró que se rompe “coas liñas anteriores”, y entre otras cosas se cumple “cunha demanda histórica” y se destina el 0,2% a programas de cooperación. “Son uns orzamentos realistas, prudentes e de progreso” sostuvo María Rozas.

El BNG se abstiene con algunos reproches 

El portavoz del BNG, Rubén Cela aseguró que su grupo mantuvo en todo momento “unha posición responsable, constructiva e coherente” y que no iba a obstaculizar la aprobación de los presupuestos “porque a cuestión é que se aproben e a partir de agora o goberno non ten excusas”. Considera que el presente documento era mejor opción que continuar con el del PP.

No obstante, el portavoz nacionalista se quejó de la falta de voluntad de consenso, el aumento de los gastos corrientes y de la deuda, los artificios contables y “o aumento das subvencións a dedo”.

Paco Reyes se abstiene queriendo mantener el suspense

Quizás Paco Reyes quiso mantener el suspense, pero en estos casos lo que vale el resultado final y si dijo estar “decepcionado” con las cuentas, al final permitió su aprobación.

Porque en su primera intervención fue bastante crítico con un gobierno al que acusó de “non buscar espazos de consenso” y de promover “uns orzamentos que non son os que necesita o concello”, aprobando “un plan de emprego de xeito unilateral”.

Para Reyes, el presupuesto de Compostela Aberta “o único que incrementa son as multas e as sancións” y el ejecutivo utiliza “a mesma filosofía de artificio contable do PP”. El portavoz socialista se dirigió al alcalde para recordarle que esta era su responsabilidad e “nós somos oposición, non somos goberno”.En el segundo turno, Paco Reyes bajó el tono y anunció que el PSOE iba “a permitir que poida gobernar”.

El PP se opone a la propuesta de Compostela Aberta

El portavoz del Partido Popular, Agustín Hernández anunció el voto en contra de su grupo a unas cuentas que “non responden as prioridades” ni siguen la línea “das rebaixas fiscais do PP” y que reducen las partidas de turismo y comercio, deporte, cultura o para los efectivos de Protección Civil.

“Estos orzamentos son pouco ambiciosos, incrementan a débeda e tamén as subvencións a dedo” apuntó Hernández, que recriminió el desprecio y el sectarismo de Compostela Aberta con respecto al PP.

Hernández también tuvo palabras críticas para el PSOE a los que reprobó por su “vontade de demorar por demorar para buscar o protagonismo político” que han ido perdiendo en las urnas. “Nós somos coherentes, e temos unha postura clara e transparente cun orzamento decepcionante” dijo el portavoz popular, que concluyó que “despois de 276 días de mandato non se nota nada na cidade” y que existía un importante malestar.

Martiño Noriega:”Quen gaña é a cidade”

El alcalde de Compostela, Martiño Noriega se congratuló de la aprobación de los presupuestos. En un tono jocoso aludió al portavoz del PSOE, Paco Reyes “que incrementou o noso nivel de ansiedade” y mantuvo que “dialogamos intensamente con vontade constructiva nun proceso participativo”.

Noriega destacó el “retorno positivo” que tuvo el trabajo “sen exclusións nin sectarismos” y aseguró que lo importante es que ahora tenían “unha ferramenta de traballo” y que en definitiva quien ganaba era la ciudad de Santiago.

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre falleció después de naufragar una pequeña embarcación en la que al parecer pescaba junto a una mujer a poc…

Ler máis
Multitudinaria despedida a Jesús Nieto Baneira

Multitudinaria despedida a Jesús Nieto Baneira

Los restos del sacerdote Jesús Nieto Baneira ya descansan en el cementerio de la parroquia de San Vicente de Cuns, desp…

Ler máis
Compromiso prepara o seu segundo Congreso Nacional

Compromiso prepara o seu segundo Congreso Nacional

“Renovando o galeguismo” é o lema elixido para o conclave que se celebrará o vindeiro 21 de xaneiro de 2017. …

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Merca o teu pobo Santa Comba Nadal 2016
DAC Outono Cultural
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Os servidores de Putin

Daniel Lago

A última nova do que acontece nesta guerra “híbrida” é o back-up dos telemóveis chineses, de milhares de dados de utentes ocidentais, não é …

Daniel Lago
Ler máis

Presupuestos Participativos de la Marea, un “éxito”

Nacho Louro

El invento de los “presupuestos participativos” no es más que un brindis al sol de la nueva política populista para vendernos que frente al sist…

Nacho Louro
Ler máis

Raro o rato chorar a morte do gato

Daniel Lago

Quando em fins dos ´80 do século passado, a URSS colapsou; e com ela todo o bloco do Leste da Europa; esta estava no médio de uma forte tormenta ec…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información