3013 fans     1095 seguidores     33 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Orange Santa Comba
Formula Hit

Ramón Santos y la moción de censura de Noia

Ramón Santos y la moción de censura de Noia

Municipal | Publicada: 23/02/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
4
3
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 22 segundos.

El diputado autonómico, presidente provincial de NNXX, y edil de Noia recuerda que el PP se fue a la oposición al quedarse a cien votos de la mayoría absoluta.

No es habitual que después de sacar adelante una moción de censura, sus protagonistas se recreen escribiendo artículos sobre la misma. Pero no debería ser nada anormal, porque la ley lo permite.Y el diputado autonómico y edil en Noia, Ramón Santos ha reflexionado sobre la situación vivida con la moción de censura que desalojó del poder al socialista Miguel Paz y aupó al popular Santiago Freire Abeijón.

Santos recuerda que a veces se accede al poder mediante “a complexa e moitas veces rocambolesca aritmética de pactos” cuando un partido “é a forza máis votada” pero alcanza la mayoría absoluta y reprocha que “os restantes súmanse cun único obxecto: gobernar antepondo en moitos casos os seus intereses particulares aos do conxunto do pobo que din representar”.

Pero el también presidente provincial de Novas Xeracións, asegura que estes tragos se asumen con “sobriedade e respecto”, con deportividad, aunque el partido que pasa a la oposición, el caso del PP de Noia, le falten menos de cien votos para la mayoría absoluta.Santos se sorprende de que los ediles del NO.I.A. que antes apoyaron al PSOE y ahora al PP, pasaron de “ser unhas persoas progresistas a ser uns fascistas traidores”.El edil popular destaca y agradece la compostura y responsabilidad de las personas que asistieron al pleno de la moción de censura pero critica al exregidor que cambiara de lugar de celebración, dos veces en menos de 12 horas.

Ramón Santos Pérez culmina su reflexión recordando que los ediles del Partido Popular asumieron con la deportividad del “rugby” quedarse en la oposición para que gobernara un equipo de seis concejales de diecisiete, mientras que los socialistas se marcharon con la “picardía do fútbol” fingiendo “un penalti cando saben que non foron tocados e están fora da área”.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre falleció después de naufragar una pequeña embarcación en la que al parecer pescaba junto a una mujer a poc…

Ler máis
Multitudinaria despedida a Jesús Nieto Baneira

Multitudinaria despedida a Jesús Nieto Baneira

Los restos del sacerdote Jesús Nieto Baneira ya descansan en el cementerio de la parroquia de San Vicente de Cuns, desp…

Ler máis
Compromiso prepara o seu segundo Congreso Nacional

Compromiso prepara o seu segundo Congreso Nacional

“Renovando o galeguismo” é o lema elixido para o conclave que se celebrará o vindeiro 21 de xaneiro de 2017. …

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Merca o teu pobo Santa Comba Nadal 2016
DAC Outono Cultural
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Os servidores de Putin

Daniel Lago

A última nova do que acontece nesta guerra “híbrida” é o back-up dos telemóveis chineses, de milhares de dados de utentes ocidentais, não é …

Daniel Lago
Ler máis

Presupuestos Participativos de la Marea, un “éxito”

Nacho Louro

El invento de los “presupuestos participativos” no es más que un brindis al sol de la nueva política populista para vendernos que frente al sist…

Nacho Louro
Ler máis

Raro o rato chorar a morte do gato

Daniel Lago

Quando em fins dos ´80 do século passado, a URSS colapsou; e com ela todo o bloco do Leste da Europa; esta estava no médio de uma forte tormenta ec…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información