3018 fans     1095 seguidores     33 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Orange Santa Comba
Formula Hit

López Tuñas plantó su árbol de la memoria en Santa Comba

López Tuñas plantó su árbol de la memoria en Santa Comba

Cultura | Publicada: 12/03/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
14
3
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 40 segundos.

El libro “A flor da figueira”(Edicións do Cumio) se presentó en una tierra querida por el profesor y divulgador cultural nicrariense.

El divulgador José Manuel López Tuñas jugaba en casa. A pocos metros de la librería “Ler” estaba, según sus palabras, el mejor destino educativo en su amplia carrera como profesor: El Barrié de la Maza. Y a pocos quilómetros la escuela de Freixeiro, donde los alumnos lo siguen apreciando.

Después del saludo inicial de la responsable de la librería, Isabel Ares y del alcalde de Santa Comba, José Antonio Ucha Velo, el escritor y médico Pablo Vaamonde, autor del prólogo, habló del libro y del autor.

No ahorró piropos para López Tuñas, un hombre “comprometido, reflexivo e intelectual, cunha vocación docente, social e política”. No en vano fue alcalde de Negreira durante doce años. Para Vaamonde estamos “ante un libro local pero ao mesmo tempo universal”.

También estuvo Cándido Meixide, muy contento con el resultado de un libro “coa visión subxetiva dun neno, que nos fai evocar momentos e vai metendo feitos históricos”. El responsable de Edicións Cumio, afirmó que después de leer la obra se hace necesario seguir leyendo a López Tuñas.El autor dijo que “A flor da figueira” era “un libro da memoria dun rapaz que fala de onte, de hoxe e de mañán”.Aseguró que su propósito era “falar da letra pequena da historia que non se coñece”.

López Tuñas habló del Barrié de la Maza como un centro pionero en la utilización del idioma de Rosalía o de la escuela de Freixeiro, donde los niños arreglaron con sus manos el centro y se turnaban alrededor de una estufa para combatir el frío. 

“Este libro é un retrato social desde a época dos romanos ata agora” sentenció López Tuñas. Sobre el título le libro aclaró:”A figueira é unha árbore modesta, pero útil, coa flor agochada”.Al final, firma de libros, y recuerdos amontonados de nuevo, que quién sabe si darán para otro libro.

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

María Pose:”Hai que seguir traballando ao pe do canón"

María Pose:”Hai que seguir traballando ao pe do canón"

 //O Partido Popular celebrou a súa cea anual coa vontade de seguir traballando por Santa Comba// Asistiu a portavoz a…

Ler máis
Dos personas heridas en una salida de vía en Baíñas

Dos personas heridas en una salida de vía en Baíñas

//Aparatoso accidente esta madrugada en Baíñas con una persona herida de gravedad y otra de carácter leve// El coche …

Ler máis
Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre falleció después de naufragar una pequeña embarcación en la que al parecer pescaba junto a una mujer a poc…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Merca o teu pobo Santa Comba Nadal 2016
DAC Outono Cultural
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Os servidores de Putin

Daniel Lago

A última nova do que acontece nesta guerra “híbrida” é o back-up dos telemóveis chineses, de milhares de dados de utentes ocidentais, não é …

Daniel Lago
Ler máis

Presupuestos Participativos de la Marea, un “éxito”

Nacho Louro

El invento de los “presupuestos participativos” no es más que un brindis al sol de la nueva política populista para vendernos que frente al sist…

Nacho Louro
Ler máis

Raro o rato chorar a morte do gato

Daniel Lago

Quando em fins dos ´80 do século passado, a URSS colapsou; e com ela todo o bloco do Leste da Europa; esta estava no médio de uma forte tormenta ec…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información