3024 fans     1097 seguidores     33 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Orange Santa Comba
Comercial Rodriguez

“Adiante Galicia é o resultado do esforzo, a paixón e a honestidade”"

“Adiante Galicia é o resultado do esforzo, a paixón e a honestidade”"

Costa da Morte | Publicada: 19/10/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
59
6
1

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 12 segundos.

El director de Adiante Galicia, Xosé Manuel Lema, ofreció una charla a los alumnos de un curso de creación y gestión de microempresas que se desarrolla en el edificio multiusos de Santa Comba, impartido por el docente Francisco Bóveda, dentro de los planes formativos de la Xunta de Galicia.

“Desde un pobo tamén se pode elaborar un produto xornalístico sen complexos para toda Galicia” afirmó el director de Adiante, que contó la experiencia de nuestro periódico digital desde sus comienzos en el verano de 2014, aunque también se refirió a su labor anterior en medios como la Radio Galega, Agencia Efe, Radio Xallas o Anosacosta.

En este sentido aseguró que “a supervivencia dun medio nativo dixital parece unha misión heroica” pero “cada día milleiros de lectores confían en nós e iso é o mellor premio”. No obstante Lema confirmó las dificultades económicas que existen día a día para conseguir la supervivencia de su medio.“Non son bos tempos para o xornalismo pero ninguén dixo que fora doado”afirmó.

La gestión publicitaria, las redes sociales, a las que definió como “el motor del periodismo digital”, o el tratamiento de la información fueron algunos de los asuntos que Lema Mouzo trató en este disertación.“Adiante Galicia é o resultado do esforzo, a paixón e a honestidade”dijo Xosé Manuel Lema que animó a los presentes a explorar las posibilidades de internet “pero sempre cos pes no chan e desenvolvendo proxectos que vós gusten porque a clave do éxito está no traballo feito con ilusión”.

El responsable de Adiante Galicia adelantó que estaban trabajando en importantes novedades en este medio “nun proxecto de expansión coa incorporación de novos colaboradores” para que el año 2017 sea el de la consolidación de uno de los periódicos digitales nativos más seguidos de Galicia.

contacto@adiantegalicia.es

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Naufragio sin víctimas en Malpica

Naufragio sin víctimas en Malpica

El pesquero “Siempre Urbegi” se hundió  en Malpica esta madrugada pero sus diez tripulantes fueron rescatados con …

Ler máis
Los rituales en San Campio se mantienen todo el año

Los rituales en San Campio se mantienen todo el año

//Los fieles siguen visitando la capilla de “Nosa Señora do Rial”, un entorno de rituales contra el “meigallo” …

Ler máis
La Fiscalía denuncia al alcalde de Ponteceso

La Fiscalía denuncia al alcalde de Ponteceso

//Según el CSIF, La Fiscalía provincial ha denunciado a Lois García por un presuntos delitos de prevaricación, coacc…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Merca o teu pobo Santa Comba Nadal 2016
DAC Outono Cultural
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

La AP-9 y el peso político

Nacho Louro

El Ministerio de Fomento ha decidido compartir con la Xunta la gestión de la AP-9 a través de la creación de una comisión bilateral, que empezará…

Nacho Louro
Ler máis

"Gin-goísmo":ou do nacionalismo expansionista e patriotero

Daniel Lago

Aos mais dos que fazerdes fronte a estas verbas, não vai-vos significar nada o termo, muito mais entroncado aos sítios de cultura anglófona, de jin…

Daniel Lago
Ler máis

Os servidores de Putin

Daniel Lago

A última nova do que acontece nesta guerra “híbrida” é o back-up dos telemóveis chineses, de milhares de dados de utentes ocidentais, não é …

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información