3013 fans     1095 seguidores     33 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Orange Santa Comba
Formula Hit

Ethel Vázquez promete continuar la autovía y mejorar el transporte público

Ethel Vázquez promete continuar la autovía y mejorar el transporte público

Costa da Morte | Publicada: 21/09/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
21
7
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 7 minutos e 33 segundos.

Vimianzo recibió a la caravana electoral del PP que celebró un mitin en el restaurante Montevideo en un local abarrotado de público.

 La conselleira Ethel Vázquez fue la encargada de cerrar el acto y mantuvo en pie las promesas adquiridas por el presidente del partido de proseguir la autovía. Vázquez dejó claro que "continuaremos coa autovía de Costa da Morte, para chegar a Cee antes hai que chegar a Baio". También destacó el plan de la reforma del puente de Baio, criticando que el alcalde de Vimianzo nunca se preocupó por pedir esta obra como sí lo hizo el de Zas al que invitó por tanto a ver el proyecto, pero "o alcalde de Vimianzo acordouse cando o viu na prensa".

La conselleira se mostró muy preocupada por el actual estado del transporte público en la comarca, "o transporte público por estrada na Costa da Morte é unha asignatura pendente. Levaremos o bus onde faga falta e a hora que faga falta. É un desafío". Vázquez indicó que solo había dos opciones de gobierno, "ou Feijoo ou un lío impresionante, unha maraña de partidos". Dejó caer a As Mareas que "non se goberna tras das pancartas" y que el PP es quien garantiza el derecho a la vivienda "aprobando doce medidas contra os desafiuzamentos".

Se encargó de abrir la jornada de discursos, que duró exactamente una hora, la portavoz local y candidata Raquel Rodríguez Amigo, quien destacó el esfuerzo del PP "por manter servizos en época de crise", y defendió el trabajo hecho por su partido para abrir la autovía, "outros gobernos puxeron non sei cantas pedras, o BNG denunciou a obra na fiscalía, pero está aí, e co compromiso de que chegue a Vimianzo". Recalcó que el actual alcalde de Vimianzo Manuel Antelo pertenece a As Mareas y que "Vimianzo é un exemplo de como gobernan as Mareas, empezaron sendo BNG pero son as mareas cheas de correntes, de resacas, marea vivas".

Recordó que el candidato de As Mareas, Luis Villares dijo en Vimianzo que "o que non sabe gobernar o que fai e privatizar, e ao mesmo tempo tiña na porta unha manifestación contra a privatización do SAF por parte do señor Antelo". El candidato carballés Aurelio Núñez agradeció a Feijoo que tomara la decisión de presentarse en unos momentos difíciles "nunhas eleccións importantes para Galicia e para España, unha vitoria amplia pode influir no resultado do goberno central". La mayoría estable gallega puede ser una excepción en España, según Núñez, destacando que el PP aporta un programa claro de 1.400 medidas, fruto de la reunión con muchos colectivos y de escuchar a la gente, recordando el paso también de Feijoo por Vimianzo para recoger ideas de la calle. "O PP fala facendo, Galicia crea emprego e mira para o futuro" indicó el candidato recordando que "o PP fixo a autovía sen pufos, os pufos son os que deixou o bipartito nos caixóns". 

El número diez de la candidatura Álvaro Pérez recordó que sus padres son de Vimianzo, y alabó el trabajo de Feijoo de quien fue durante años jefe de gabinete. Así destacó que la opción de Feijoo por presentarse es una muestra de la importancia de estas elecciones, y que lo hizo "porque llo pediu o partido e porque o futuro de Galicia estaba en risco". "En Galicia hai unidade, estabilidade, un goberno serio" incidió el candidato, pues mientras en España llevan nueve meses de parálisis en nuestra región van nueve meses de acción de goberno, aprobando orzamentos a alza, rebaixando impostos, cumprimos o déficit" y emprendiendo políticas de apoyo a la natalidad, o a la adquisición y reforma de vivienda en el rural, el apoyo a sectores estratégicos en riesgo como el naval o la automoción, o el esfuerzo por el sector lácteo con nuevos proyectos en marcha "para unha maior transformación do noso producto".

De nuevo la autovía centró parte de su discurso, y criticó que el alcalde de Vimianzo "que tanto reclamou a obra" no acudió a la inauguración y criticó la inversión. Esta conducta se debió según el candidato a que "non estaba falando o alcalde de Vimianzo senón o representante das Mareas en Vimianzo". También estaban presentes en el acto los portavoces populares de Cee, Fisterra y Zas, Zaira Rodríguez,José Manuel Traba y David Gómez.

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre falleció después de naufragar una pequeña embarcación en la que al parecer pescaba junto a una mujer a poc…

Ler máis
Multitudinaria despedida a Jesús Nieto Baneira

Multitudinaria despedida a Jesús Nieto Baneira

Los restos del sacerdote Jesús Nieto Baneira ya descansan en el cementerio de la parroquia de San Vicente de Cuns, desp…

Ler máis
Compromiso prepara o seu segundo Congreso Nacional

Compromiso prepara o seu segundo Congreso Nacional

“Renovando o galeguismo” é o lema elixido para o conclave que se celebrará o vindeiro 21 de xaneiro de 2017. …

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Merca o teu pobo Santa Comba Nadal 2016
DAC Outono Cultural
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Os servidores de Putin

Daniel Lago

A última nova do que acontece nesta guerra “híbrida” é o back-up dos telemóveis chineses, de milhares de dados de utentes ocidentais, não é …

Daniel Lago
Ler máis

Presupuestos Participativos de la Marea, un “éxito”

Nacho Louro

El invento de los “presupuestos participativos” no es más que un brindis al sol de la nueva política populista para vendernos que frente al sist…

Nacho Louro
Ler máis

Raro o rato chorar a morte do gato

Daniel Lago

Quando em fins dos ´80 do século passado, a URSS colapsou; e com ela todo o bloco do Leste da Europa; esta estava no médio de uma forte tormenta ec…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información