3013 fans     1095 seguidores     33 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Orange Santa Comba
Formula Hit

El Cabo Vilán cambia de aspecto

El Cabo Vilán cambia de aspecto

Costa da Morte | Publicada: 09/06/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
19
4
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 2 minutos e 41 segundos.

Rafael Lema//La retirada de los aparatos eólicos del parque de cabo Cilán en Camariñas debido a su repotenciación ha causado un gran cambio visual para todos los visitantes que se acercan a este enclave situado en la Red Natura y uno de los lugares más visitados de la Costa da Morte. Al acceder al cabo por la única carretera que nos lleva desde Camariñas sorprende ver despejado el monte que antes tapaba buena parte de la primera vista del mar de Coenda y del faro en su alto promontorio.

Solo quedan actualmente dos torres o viraventos de este grupo pero más alejados de la vista del faro, con lo que el impacto visual se ha reducido enormemente para satisfacción de todos los visitantes y también para sorpresa inicial de muchos que ya conocen el lugar y que ahora gozan de un agradable contraste.

Gas Natural Fenosa anunció el inicio de las obras de "repotenciación do Parque Eólico de Cabo Vilán, situado no Concello de Camariñas, que consistirán na instalación de dous novos aeroxeradores, de 3 MW de potencia cada un. Estas dúas máquinas substituirán aos 22 muíños orixinais, que xa foron retirados".

Este proyecto "supón a primeira repotenciación dun parque eólico en Galicia. Cabo Vilán foi un dos primeiros parques construídos na Comunidade a principios dos anos 90" indican estas fuentes. Cabo Vilán estaba inicialmente constituido por 22 máquinas, dos aerogeneradores Vestas de 100 y 200 kW de potencia unitaria cada una (en funcionamiento desde 1991), y 20 aerogeneradores MADE, de 180 KW de potencia unitaria (3,6 MW en total), en funcionamiento desde 1992. En total sumaba una potencia de 3,9 MW.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre falleció después de naufragar una pequeña embarcación en la que al parecer pescaba junto a una mujer a poc…

Ler máis
Multitudinaria despedida a Jesús Nieto Baneira

Multitudinaria despedida a Jesús Nieto Baneira

Los restos del sacerdote Jesús Nieto Baneira ya descansan en el cementerio de la parroquia de San Vicente de Cuns, desp…

Ler máis
Compromiso prepara o seu segundo Congreso Nacional

Compromiso prepara o seu segundo Congreso Nacional

“Renovando o galeguismo” é o lema elixido para o conclave que se celebrará o vindeiro 21 de xaneiro de 2017. …

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Merca o teu pobo Santa Comba Nadal 2016
DAC Outono Cultural
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Os servidores de Putin

Daniel Lago

A última nova do que acontece nesta guerra “híbrida” é o back-up dos telemóveis chineses, de milhares de dados de utentes ocidentais, não é …

Daniel Lago
Ler máis

Presupuestos Participativos de la Marea, un “éxito”

Nacho Louro

El invento de los “presupuestos participativos” no es más que un brindis al sol de la nueva política populista para vendernos que frente al sist…

Nacho Louro
Ler máis

Raro o rato chorar a morte do gato

Daniel Lago

Quando em fins dos ´80 do século passado, a URSS colapsou; e com ela todo o bloco do Leste da Europa; esta estava no médio de uma forte tormenta ec…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información