3013 fans     1094 seguidores     33 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Orange Santa Comba
Formula Hit

Chisco:"Ucha é un dictador cunha verborrea anómala"

Chisco:"Ucha é un dictador cunha verborrea anómala"

Costa da Morte | Publicada: 19/05/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
101
3
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 5 minutos e 38 segundos.

Chisco Ameijeiras asegura que la moción está más que justificada por el talante autocrático del alcalde.Habla de contratos menores, un juicio perdido por el despido de un trabajador, y se pregunta a cuantos conselleiros visitó José Antonio Ucha.

Escucha la entrevista a Chisco

“Unha decisión meditada e contundente”

Después de escuchar a María Pose y a José Antonio Ucha era el turno del otro protagonista de la escena política xalleira. Chisco Ameijeiras afirma que la moción de censura es fruto de “unha decisión meditada e contundente” pensada “en favorecer ós veciños de Santa Comba” y como antídoto a un regidor “egocéntrico, autocrático e dictador” que cometió “erros insalvables” desde el principio del mandato.

“Dóuselle estabilidade cun acordo de goberno”, pero según Ameijeiras “unha vez asinamos o acordo xa dixo que non valía para nada”. Las cosas ya arrancaron mal porque “empezamos a traballar pero había desconfianza e metía trabas”.

El portavoz de Terra Galega reprocha al alcalde que hiciera un plan de obras y un presupuesto “sen contar connosco” pero piensa que las diferencias fueron in crescendo “desde que lle recriminei que lle quitara o local a Cáritas e lle dixen que por iso non pasaba”.Llegó la ruptura del gobierno.

Chisco dice que Ucha no quiso buscar consensos

Chisco Ameijeiras dice que Ucha tuvo “unha segunda oportunidade” al gobernar en solitario, pero solo buscó “dividir á xente coa súa verborrea anómala” y tomando “decisións unilaterais” como la de “despedir a un obrero municipal e agora hai unha sentenza onde se obriga o concello a pagar 80.000 euros de indemnización e a ver senón hai que capitalizar as cotas da seguridade social”.

Entre las críticas al alcalde socialista, Ameijeiras también menciona la falta de búsqueda de consenso en el PAI y los presupuestos, y la utilización de los medio públicos como la web o el Facebook municipal o mandar “cartas con membrete para culpabilizar á oposición de que non houbera orzamentos”.

Contratos menores y transparencia

Tampoco le gusta la forma de llevar los plenos y la reciente expulsión de la vocal del PP “porque cando él estaba na oposición e o votaban, agarrábase a silla” y piensa que Ucha no respeta los principios éticos de su propio partido.

Ameijeiras pone en duda la “transparencia” que tanto pregona el alcalde y menciona hasta cuatro contratos menores con una sola empresa por servicio, aspirante para contratar un asesoramiento técnico jurídico, asistencia técnica en obras, asesoría jurídica o lo seguros de la flota de vehículos. En este último caso en beneficio de una empresa de Coruña “porque en Santa Comba non hai axencias de seguros”. Cada uno de ellos, en el horizonte de los 21.000 euros iva incluído.

“A transparencia brilla pola súa ausencia. Hai erros insalvables e a moción de censura está máis que motivada” zanja Chisco Ameijeiras, que rebate las acusaciones del alcalde “o meu interese é buscar solución ós problemas da xente” y el regidor “busca autoperpetuarse no cargo porque lle gusta o poder”. 

Se pregunta a cuantos conselleiros visitó en este año el alcalde de Santa Comba para gestionar mejoras para su pueblo y sentencia:”Ucha ten tanto de socialista como Franco de republicano”.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Santa Comba celebra o X concurso de escaparates no Nadal

Santa Comba celebra o X concurso de escaparates no Nadal

//A asociación de empresarios desenvolve unha campaña de promoción do comercio local co sorteo de 1.000 costavales e …

Ler máis
Irregularidades en la seguridad privada de la mina de Varilongo

Irregularidades en la seguridad privada de la mina de Varilongo

Las denuncias del sindicato USO derivan en sendos expedientes sancionadores  a dos empresas por la seguridad privada en…

Ler máis
AGAFAN pide los ayuntamientos apoyo para las familias numerosas

AGAFAN pide los ayuntamientos apoyo para las familias numerosas

//La asociación está presentando un decálogo de medidas a los ayuntamientos para que no se penalice a las familias nu…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Merca o teu pobo Santa Comba Nadal 2016
DAC Outono Cultural
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Os servidores de Putin

Daniel Lago

A última nova do que acontece nesta guerra “híbrida” é o back-up dos telemóveis chineses, de milhares de dados de utentes ocidentais, não é …

Daniel Lago
Ler máis

Presupuestos Participativos de la Marea, un “éxito”

Nacho Louro

El invento de los “presupuestos participativos” no es más que un brindis al sol de la nueva política populista para vendernos que frente al sist…

Nacho Louro
Ler máis

Raro o rato chorar a morte do gato

Daniel Lago

Quando em fins dos ´80 do século passado, a URSS colapsou; e com ela todo o bloco do Leste da Europa; esta estava no médio de uma forte tormenta ec…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información