3020 fans     1096 seguidores     33 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Orange Santa Comba
Comercial Rodriguez

Críticas al sistema de videovigilancia de Vimianzo

Críticas al sistema de videovigilancia de Vimianzo

Costa da Morte | Publicada: 02/05/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
35
5
1

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 12 segundos.

Según Dereitos Civís es la primera vez que un ayuntamiento pretende grabar sonido a la vez que captar imágenes con cámaras.Piden al gobierno de Vimianzo que respete “a legalidade vixente”.

El Movemento polos Dereitos Civís asegura que “é a primeira vez” que tienen constancia de un ayuntamiento de Galicia que pretende “ademáis de captar a imaxe dos usuarios e usuarias, gravar o que están a falar”.En este sentido desde este colectivo instan al ayuntamiento de Vimianzo a ”que primeiramente  respecte a legalidade vixente, e en segundo lugar, se busca garantir a seguridade dos bens inmóbeis e das persoas recorra a métodos máis efectivos e menos intrusivos. Métodos que de seguro atopa con só ollar para o corpo dos/as funcionarios/as da policía local”.

Dereitos Civís se siente sorprendido por la actuación del ejecutivo que preside Manuel Antelo Pazos y califica de “insólito” la reciente aprobación de los ficheros de datos de vídeo y audio para las cámaras de vigilancia. Recuerdan que las cámaras fueron instaladas en 2011 y que suponen “un sistema de dubidoda efectividade” y la vulneración de los derechos fundamentales:”Non cómpre perder de vista tampouco que o goberno local crea agora, abril de 2016, os arquivos de datos cando non ten autorización para as cámaras dende 2014. Ano dende o que o propio Concello asegura ter os dispositivos apagados” señalan.

También critican que el gobierno local de Vimianzo no aclaró si tiene el permiso de la Delegación del Gobierno para poner en funcionamiento el sistema, ya que las “cámaras están instaladas nos exteriores dos edificios e enfocan a vía pública”.Aseguran desconocer el interés del ayuntamienro “por activas estas cámaras agora” y aseguran que ante las denuncias por las irregularidades de los dispositivos distintos municipios gallegos afirman que las cámaras están desconectadas.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

 El Partido Popular presenta sus presupuestos por comarcas

El Partido Popular presenta sus presupuestos por comarcas

//El canon de la autovía, la EDAR de A Laracha y las mejoras portuarias en Fisterra y Laxe copan la inversión en la Co…

Ler máis
María Pose:”Hai que seguir traballando ao pe do canón"

María Pose:”Hai que seguir traballando ao pe do canón"

 //O Partido Popular celebrou a súa cea anual coa vontade de seguir traballando por Santa Comba// Asistiu a portavoz a…

Ler máis
Dos personas heridas en una salida de vía en Baíñas

Dos personas heridas en una salida de vía en Baíñas

//Aparatoso accidente esta madrugada en Baíñas con una persona herida de gravedad y otra de carácter leve// El coche …

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Merca o teu pobo Santa Comba Nadal 2016
DAC Outono Cultural
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Os servidores de Putin

Daniel Lago

A última nova do que acontece nesta guerra “híbrida” é o back-up dos telemóveis chineses, de milhares de dados de utentes ocidentais, não é …

Daniel Lago
Ler máis

Presupuestos Participativos de la Marea, un “éxito”

Nacho Louro

El invento de los “presupuestos participativos” no es más que un brindis al sol de la nueva política populista para vendernos que frente al sist…

Nacho Louro
Ler máis

Raro o rato chorar a morte do gato

Daniel Lago

Quando em fins dos ´80 do século passado, a URSS colapsou; e com ela todo o bloco do Leste da Europa; esta estava no médio de uma forte tormenta ec…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información