3013 fans     1095 seguidores     33 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Orange Santa Comba
Formula Hit

El PP media ante la Xunta por los montes de Carantoña

El PP media ante la Xunta por los montes de Carantoña

Costa da Morte | Publicada: 11/02/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
29
3
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 21 segundos.

Reunión del Jefe territorial de Medio Rural con propietarios de la parroquia de Carantoña, por iniciativa de la portavoz del  PP Raquel Rodríguez, para buscar una solución a los montes Milleira y Gorreis.

FOTOS-Roberto Rúa

El jefe territorial de la conselleria de Medio Rural, Manuel Rodríguez Vázquez y el jefe de servicio de Montes, José Luís Chan mantuvieron un encuentro con vecinos de la parroquia vimiancesa de Carantoña para hablar sobre la problemática de los montes de A Milleira y Gorreis.La propuesta partió de la portavoz municipal del Partido Popular, Raquel Rodríguez Amigo que invitó a la cita al alcalde, Manuel Antelo y a los demás portavoces municipales. Junto a un grupo de vecinos, acudieron a la reunión la portavoz de Independientes por Vimianzo, Mónica Rodríguez y de Terra Galega, José Manuel Rodríguez Blanco.

Los representantes de la Xunta de Galicia ofrecieron su total disponibilidad para facilitar que los vecinos puedan gestionar estas superficies forestales, e informaron que hace algo más de un mes enviaron una carta al alcalde de Vimianzo expresando su voluntad de colaborar, para llegar a una solución en la que debe tener un papel fundamental el propio ayuntamiento, y que contará con el apoyo del gobierno autonómico.

Para la portavoz del Partido Popular de Vimianzo, Raquel Rodríguez, “quedou demostrado que hai vontade para resolver este problema. Hoxe estiveron aquí para explicar as posibles alternativas e están dispostos a manter outra xuntanza e deixaron claro que a Xunta de Galicia non será un impedimento para que os veciños poidan xestionar os seus montes”. El jefe territorial de la conselleria de Medio Rural confirmó que está dispuesto a una nueva reunión, en la que pueda participar el alcalde y todos los interesados.

Sobre la asistencia del alcalde, Raquel Rodríguez señaló: “Levan tempo poñendo a escusa de que non solucionan o asunto porque a Xunta non lles recibe, e cando se lles convoca para unha reunión, escúsanse en que o procedemento da convocatoria non é o correcto”.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre falleció después de naufragar una pequeña embarcación en la que al parecer pescaba junto a una mujer a poc…

Ler máis
Multitudinaria despedida a Jesús Nieto Baneira

Multitudinaria despedida a Jesús Nieto Baneira

Los restos del sacerdote Jesús Nieto Baneira ya descansan en el cementerio de la parroquia de San Vicente de Cuns, desp…

Ler máis
Compromiso prepara o seu segundo Congreso Nacional

Compromiso prepara o seu segundo Congreso Nacional

“Renovando o galeguismo” é o lema elixido para o conclave que se celebrará o vindeiro 21 de xaneiro de 2017. …

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Merca o teu pobo Santa Comba Nadal 2016
DAC Outono Cultural
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Os servidores de Putin

Daniel Lago

A última nova do que acontece nesta guerra “híbrida” é o back-up dos telemóveis chineses, de milhares de dados de utentes ocidentais, não é …

Daniel Lago
Ler máis

Presupuestos Participativos de la Marea, un “éxito”

Nacho Louro

El invento de los “presupuestos participativos” no es más que un brindis al sol de la nueva política populista para vendernos que frente al sist…

Nacho Louro
Ler máis

Raro o rato chorar a morte do gato

Daniel Lago

Quando em fins dos ´80 do século passado, a URSS colapsou; e com ela todo o bloco do Leste da Europa; esta estava no médio de uma forte tormenta ec…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información