3013 fans     1095 seguidores     33 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Orange Santa Comba
Formula Hit

Ucha Velo presentó el Plan de Emprego Xalleiro

Ucha Velo presentó el Plan de Emprego Xalleiro

Costa da Morte | Publicada: 29/01/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
73
2
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 2 minutos e 54 segundos.

El alcalde de Santa Comba, José Antonio Ucha Velo, presentó  este viernes 29 de enero, a los medios de comunicación el “Plan de Emprego Xalleiro”, que incluye distintas medidas, entre ellas, las tres propuestas aprobadas por unanimidad en el pleno de este jueves.

José Antonio Ucha:”Temos unha programación do máis completa”

El plan incluye además otro “obradoiro de emprego” solicitado individualmente por el ayuntamiento, para 20 alumnos que se formarían durante seis meses en promoción turística y ayuda a domicilio. Y también varias plazas del llamado plan Coopera (diez puestos a jornada completa durante tres meses), entre otros.

También se promoverán, con apoyo de Xunta y Diputación, varios cursos de coaching empresarial, redes sociales, gastronomía, micología, manipulador de alimentos, etc... Sin olvidarse de una batería de cursos enmarcados en el Plan A.F.D.

Centro de Formación Agraria en Santa Comba

José Antonio Ucha también avanzó que están gestionando la obtención de la homologación para contar con un Centro de Formación Agraria en Santa Comba que “sería un gran beneficio para os agricultores que aforrarían en desprazamentos e tamén para Santa Comba porque se movería xente no pobo” aunque el regidor matizó que en general “sería importante para toda a Costa da Morte e non se me ocorre mellor sitio que Santa Comba” aunque la última palabra la tiene la Xunta. En este sentido espera poder plantearle el proyecto a la conselleira do Medio Rural, Ángeles Vázquez.

Acompañado por los ediles Patricia Val Antelo y Miguel Caamaño Espasandín, el regidor también indicó que esperan aumentar la lista de especialidades formativas homologadas, incidiendo en el apartado turístico.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre falleció después de naufragar una pequeña embarcación en la que al parecer pescaba junto a una mujer a poc…

Ler máis
Multitudinaria despedida a Jesús Nieto Baneira

Multitudinaria despedida a Jesús Nieto Baneira

Los restos del sacerdote Jesús Nieto Baneira ya descansan en el cementerio de la parroquia de San Vicente de Cuns, desp…

Ler máis
Compromiso prepara o seu segundo Congreso Nacional

Compromiso prepara o seu segundo Congreso Nacional

“Renovando o galeguismo” é o lema elixido para o conclave que se celebrará o vindeiro 21 de xaneiro de 2017. …

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Merca o teu pobo Santa Comba Nadal 2016
DAC Outono Cultural
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Os servidores de Putin

Daniel Lago

A última nova do que acontece nesta guerra “híbrida” é o back-up dos telemóveis chineses, de milhares de dados de utentes ocidentais, não é …

Daniel Lago
Ler máis

Presupuestos Participativos de la Marea, un “éxito”

Nacho Louro

El invento de los “presupuestos participativos” no es más que un brindis al sol de la nueva política populista para vendernos que frente al sist…

Nacho Louro
Ler máis

Raro o rato chorar a morte do gato

Daniel Lago

Quando em fins dos ´80 do século passado, a URSS colapsou; e com ela todo o bloco do Leste da Europa; esta estava no médio de uma forte tormenta ec…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información