3018 fans     1095 seguidores     33 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Orange Santa Comba
Formula Hit

Mejoras en los parques infantiles de Camariñas

Mejoras en los parques infantiles de Camariñas

Costa da Morte | Publicada: 21/01/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
16
4
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 29 segundos.

Esta semana comenzaron las obras de acondicionamiento del pavimento de tres parques infantiles del Concello de Camariñas que como informan desde el departamento municipal de obras que coordina Juan Carlos Canosa estaban "moi deteriorados polo intenso uso a que se ven sometidos pola nosa poboación mais xoven".

Rafael Lema

Desde el Concello indican que "os parques a acondicionar son o do Campo da Area de Camelle, Praza Maior de Camariñas e o que está na rúa Campo do Outeiro da Ponte do Porto". "Todos eles veranse remozados cun novo pavimento de caucho continuo que dará seguridade e protección fronte a caídas e un aspecto moito mais atractivo e divertido para os nosos nenos e nenas. O acabado final terá formas e cores personalizados en cada un dos parques para dotalos de personalidade propia en cada unha das localidades" aseguran estas fuentes.

"O orzamento das obras é de 58.384,27 Euros e teñen un prazo de execución de dous meses" informan desde el Concello local. Las mejoras empezaron por el parque ubicado en Ponte do Porto que data de 1982 y sufrió ya varias reformas. Un coche abandonado que lleva trece días ocupando una parte de la vía de acceso al parque causó bastantes problemas al paso de los camiones de la empresa adjudicataria hacia la plaza. Es una zona cuyos viales van a ser reformados dentro de un plan principal de forma inminente por lo que los vecinos esperan que el vehículo sea retirado.

El estado de los parques infantiles del concello había sido objeto de críticas y preguntas en los plenos del año pasado tanto por el portavoz del PP como por la nacionalista Ilva Carril. Precisamente la edila del BNG la semana pasada volvió a inquirir al alcalde Manuel Valeriano Alonso de León,sobre la mala situación del parque de la Praza Maior de Camariñas. El alcalde le comunicó que el plan de mejoras empezaría por el de Ponte do Porto y tras la reforma de este espacio continuaría a los de Camelle y Camariñas. Así en el Concello esperan mostrar su mejor cara pensando en la época de mayor promoción del municipio, la Semana Santa.

FOTO- Mais Camarinas

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

María Pose:”Hai que seguir traballando ao pe do canón"

María Pose:”Hai que seguir traballando ao pe do canón"

 //O Partido Popular celebrou a súa cea anual coa vontade de seguir traballando por Santa Comba// Asistiu a portavoz a…

Ler máis
Dos personas heridas en una salida de vía en Baíñas

Dos personas heridas en una salida de vía en Baíñas

//Aparatoso accidente esta madrugada en Baíñas con una persona herida de gravedad y otra de carácter leve// El coche …

Ler máis
Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre falleció después de naufragar una pequeña embarcación en la que al parecer pescaba junto a una mujer a poc…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Merca o teu pobo Santa Comba Nadal 2016
DAC Outono Cultural
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Os servidores de Putin

Daniel Lago

A última nova do que acontece nesta guerra “híbrida” é o back-up dos telemóveis chineses, de milhares de dados de utentes ocidentais, não é …

Daniel Lago
Ler máis

Presupuestos Participativos de la Marea, un “éxito”

Nacho Louro

El invento de los “presupuestos participativos” no es más que un brindis al sol de la nueva política populista para vendernos que frente al sist…

Nacho Louro
Ler máis

Raro o rato chorar a morte do gato

Daniel Lago

Quando em fins dos ´80 do século passado, a URSS colapsou; e com ela todo o bloco do Leste da Europa; esta estava no médio de uma forte tormenta ec…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información