3024 fans     1097 seguidores     33 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Orange Santa Comba
Comercial Rodriguez

Compromiso pide apoyo para las cuidadoras de dependientes

Compromiso pide apoyo para las cuidadoras de dependientes

Actualidade | Publicada: 18/10/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
10
3
1

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 37 segundos.

Xoán Bascuas:”Non se pode falar de xustiza social nin do estado de benestar vendo a situación das coidadoras e non reaccionando con decisión” 

Compromiso por Galicia ha demandado este martes medidas para poner fin a la injusta situación de las cuidadoras y cuidadores de familiares dependientes. El secretario general del partido galleguista, Xoán Bascuas, solicitó acciones concretas a los gobiernos de la Xunta y del estado, cada uno dentro de sus responsabilidades.

Para Bascuas, las cuidadoras (en su inmensa mayoría son mujeres) “son as grandes olvidadas dun sistema inxusto e dun goberno que as marxina”. Ante la realidad, que apunta a que solamente un diez por ciento de las 12.000 cuidadoras cotiza a la Seguridad Social, desde Compromiso reclaman que “estas persoas pasen a ser cotizantes con todos os dereitos tanto no referente a prestación por desemprego como a incapacidade temporal”.

Desde este partido también se propone que las cuidadoras reciban la formación oportuna para desarrollar su labor y que con el apoyo de la administración puedan contar con un respiro frecuente en sus actividades de cuidado:“Non se pode falar de xustiza social nin do estado de benestar vendo a situación das coidadoras e non reaccionando con decisión” declaró Xoán Bascuas.

Terceras elecciones con candidatos nuevos

Hace unos días, el secretario general de Compromiso también emplazó a los líderes de los partidos políticos con mayor representación en el estado a acabar con “el esperpento” que se vive en España y que según Bascuas”“está afectando directamente aos galegos e galegas que estamos pendentes dunha clase política que converteu millóns de votos e papel mollado, en sufraxios inútiles”.

“Se hai que ir a terceiras eleccións que o digan xa, e aforramos este ridículo da clase política e esta tomadura de pelo xeneralizada” dijo Bascuas que piensa que sería aconsejable que los grandes partidos apostaran por la regeneración y optaran por nuevos candidatos .“Entre un PP enfangado nos tribunais, un PSOE cheo de navallazos e intereses persoais, e partidos coma Ciudadanos ou Podemos que no fondo só buscan ser os sucesores fieis dos partidos tradicionais, estamos nunha situación preocupante”concluyó Bascuas.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Naufragio sin víctimas en Malpica

Naufragio sin víctimas en Malpica

El pesquero “Siempre Urbegi” se hundió  en Malpica esta madrugada pero sus diez tripulantes fueron rescatados con …

Ler máis
Los rituales en San Campio se mantienen todo el año

Los rituales en San Campio se mantienen todo el año

//Los fieles siguen visitando la capilla de “Nosa Señora do Rial”, un entorno de rituales contra el “meigallo” …

Ler máis
La Fiscalía denuncia al alcalde de Ponteceso

La Fiscalía denuncia al alcalde de Ponteceso

//Según el CSIF, La Fiscalía provincial ha denunciado a Lois García por un presuntos delitos de prevaricación, coacc…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Merca o teu pobo Santa Comba Nadal 2016
DAC Outono Cultural
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

La AP-9 y el peso político

Nacho Louro

El Ministerio de Fomento ha decidido compartir con la Xunta la gestión de la AP-9 a través de la creación de una comisión bilateral, que empezará…

Nacho Louro
Ler máis

"Gin-goísmo":ou do nacionalismo expansionista e patriotero

Daniel Lago

Aos mais dos que fazerdes fronte a estas verbas, não vai-vos significar nada o termo, muito mais entroncado aos sítios de cultura anglófona, de jin…

Daniel Lago
Ler máis

Os servidores de Putin

Daniel Lago

A última nova do que acontece nesta guerra “híbrida” é o back-up dos telemóveis chineses, de milhares de dados de utentes ocidentais, não é …

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información