3013 fans     1095 seguidores     33 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Orange Santa Comba
Formula Hit

Vázquez:"Pilar Cancela no representa al socialismo gallego"

Vázquez:"Pilar Cancela no representa al socialismo gallego"

Actualidade | Publicada: 29/09/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
9
4
1

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 4 minutos e 48 segundos.

//Pachi Vázquez dice que la gestora gallega”fue puesta a dedo” y culpa a Pedro Sánchez de destruír las bases//La comisión gestora gallega difunde un comunicado apoyando a Pedro Sánchez//

El exsecretario general de los socialistas gallegos, Pachi Vázquez, ha calificado de “suicidio político” las intenciones de Pedro Sánchez sobre las primarias y el congreso, criticando su actitud después de provocar “todotipo de incendios y tormentas” en el partido. Y también en Galicia.”El único secretario general que destruyó las bases en Galicia fue Pedro Sánchez” sostuvo Vázquez, en una tertulia política de Radio Líder, conducida por el veterano periodista, Javier Sánchez de Dios.

En el mismo espacio, también tuvo reproches para la presidenta de la gestora del PSdeG.” Pilar Cancela no representa al socialismo gallego, representa a Pedro Sánchez en Galicia”.Aseguró que Cancela “fue puesta a dedo en su momento por Besteiro” al frente de una gestora que “no es representativa” y que se hizo con el fin de ser controlada por el político lucense.

Pachi Vázquez lamentó que  Pedro Sánchez y Pilar Cancela hablen de escuchar la voz de los militantes cuando “ellos cambiaron las listas sin despeinarse y nunca le hicieron caso a los militantes”.Expresó su preocupación por “el traumatismo” que sufre el partido y tildó de “socialperonismo” algunos de los mensajes lanzados por los partidarios del actual secretario general estatal.

Este jueves y un día después de de las declaraciones de Pilar Cancela, la gestora del PSdeG difundía un comunicado de apoyo.

Comunicado íntegro de la gestora

Desde a comisión xestora do PSdeG trasladamos a nosa lealdade e apoio ao secretario xeral do PSOE, Pedro Sánchez, lexitimado polo voto directo da militancia. Lembramos que é imprescindible o respecto ás normas do partido socialista, e pedimos que sexan os órganos internos, mediante un Comité Federal, unhas primarias e un Congreso Extraordinario, os que acollan o necesario debate orgánico e político na actual situación, tal e como propón a Executiva Federal encabezada por Pedro Sánchez.

Deben ser as bases socialistas as que decidan co seu voto a continuidade ou o cambio de proxecto, tal e como recollen os nosos Estatutos. Pedimos que os compañeiros ou compañeiras que desexen un cambio na dirección federal dean un paso adiante e trasladen cal é a súa posición con claridade e transparencia.

Desde a comisión xestora galega reiteramos, asimesmo, a nosa posición contraria a unha abstención que supoña dar o goberno ao PP e consentir a continuidade das súas políticas. Ningún votante socialista meteu o seu voto na urna coa intención de permitir un goberno da dereita. Trasladámoslle á nosa militancia o compromiso de actuar con lealdade e tranquilidade para que o noso partido saia reforzado cunha voz única e común.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre falleció después de naufragar una pequeña embarcación en la que al parecer pescaba junto a una mujer a poc…

Ler máis
Multitudinaria despedida a Jesús Nieto Baneira

Multitudinaria despedida a Jesús Nieto Baneira

Los restos del sacerdote Jesús Nieto Baneira ya descansan en el cementerio de la parroquia de San Vicente de Cuns, desp…

Ler máis
Compromiso prepara o seu segundo Congreso Nacional

Compromiso prepara o seu segundo Congreso Nacional

“Renovando o galeguismo” é o lema elixido para o conclave que se celebrará o vindeiro 21 de xaneiro de 2017. …

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Merca o teu pobo Santa Comba Nadal 2016
DAC Outono Cultural
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Os servidores de Putin

Daniel Lago

A última nova do que acontece nesta guerra “híbrida” é o back-up dos telemóveis chineses, de milhares de dados de utentes ocidentais, não é …

Daniel Lago
Ler máis

Presupuestos Participativos de la Marea, un “éxito”

Nacho Louro

El invento de los “presupuestos participativos” no es más que un brindis al sol de la nueva política populista para vendernos que frente al sist…

Nacho Louro
Ler máis

Raro o rato chorar a morte do gato

Daniel Lago

Quando em fins dos ´80 do século passado, a URSS colapsou; e com ela todo o bloco do Leste da Europa; esta estava no médio de uma forte tormenta ec…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información