3023 fans     1097 seguidores     33 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Formula Hit
Comercial Rodriguez

En Marea supera al PSOE y el BNG retrocede pero evita el desastre

En Marea supera al PSOE y el BNG retrocede pero evita el desastre

Actualidade | Publicada: 26/09/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
20
3
1

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 56 segundos.

//En Marea y BNG no logran el objetivo de formar una alternativa con el PSOE// Ciudadanos no obtiene representación// Malos resultados de Compromiso por Galicia//

El principal objetivo de la oposición era lograr que el Partido Popular no repitiera la mayoría absoluta. Y no fue posible. Al margen de esto, cada partido hizo su propia lectura. En Marea logró 14 escaños y superar al PSOE en número de votos. El candidato Luís Villares piensa que consiguieron que “o soño dun país máis xusto sexa algo máis real” al convertirse “na primeira forza da oposición” y poder articular con En Marea “unha estrutura organizativa eficaz”. Villares anunció el inicio de “un camiño político” para disputar el poder al PP en el año 2020.

Por su parte, El Bloque perdió un escaño pero se salvó del naufragio que pronosticaban las encuestas.Ana Pontón reconoció que el resultado “non é o que queríamos nin o que esperábamos” porque “non foi posible o cambio político” pero que al mismo tiempo supone un nuevo tiempo “para seguir fortalecendo a alternativa nacionalista”. Pontón anunciou que serán “unha voz firme” en el Parlamento de Galicia y que no defraudarán la confianza de los votantes.

Ciudadanos también fue otra de las caras de la derrota. Se quedaron fuera del parlamento con un 3,38% de los votos. la candidata Cristina Losada señaló que el objetivo no se había cumplido y se refirió “a una ley electoral obsoleta e injusta”. Destacó la existencia de “cincuenta mil votantes que quieren aire fresco en esta comunidad”.

Otra de las formaciones que obtuvo unos malos resultados fue Compromiso por Galicia, que pasó de cerca de 15.000 votos a apenas 4.000 sufragios y un 0,28% . El candidato Xoán Bascuas aseguró que “os resultados non teñen paliativos” pero pidió empezar a trabajar con vista a las elecciones municipales de 2019.” Hai catro anos dixemos que Compromiso era como a choiva que caia na terra para facela agromar. Pode ser que hoxe non chova moi intensamente, pero temos a certeza de que en dous anos e medio esa choiva será moito máis que orballo”.

La sexta fuerza en número de votos fue el Partido Animalista-PACMA que pasó de los 8.041 votos del 2012 a los 14.761 votos(1,04%)cosechados en estas elecciones. La séptime fuerza fue Democracia Orensana y la octava Compromiso.

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

O colexio Pepe de Xan Baña recibe un premio da Xunta

O colexio Pepe de Xan Baña recibe un premio da Xunta

A Dirección Xeral de Centros premia un proxecto realizado con motivo do vintaecinco aniversario deste centro emprazado …

Ler máis
Descubren huesos humanos en Cereixo

Descubren huesos humanos en Cereixo

Obras de desbroce descubren huesos humanos y el muro de la antigua necrópolis de Cereixo   Rafael Lema Unas…

Ler máis
El padre de Caín recuerda unos años de plomo que dejaron huella

El padre de Caín recuerda unos años de plomo que dejaron huella

La mini-serie de Telecinco recuerda unos años en los que se asesinó al porteño Manuel Lemus Noya// El xalleiro José …

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Merca o teu pobo Santa Comba Nadal 2016
DAC Outono Cultural
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

La AP-9 y el peso político

Nacho Louro

El Ministerio de Fomento ha decidido compartir con la Xunta la gestión de la AP-9 a través de la creación de una comisión bilateral, que empezará…

Nacho Louro
Ler máis

"Gin-goísmo":ou do nacionalismo expansionista e patriotero

Daniel Lago

Aos mais dos que fazerdes fronte a estas verbas, não vai-vos significar nada o termo, muito mais entroncado aos sítios de cultura anglófona, de jin…

Daniel Lago
Ler máis

Os servidores de Putin

Daniel Lago

A última nova do que acontece nesta guerra “híbrida” é o back-up dos telemóveis chineses, de milhares de dados de utentes ocidentais, não é …

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información