3018 fans     1095 seguidores     33 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Orange Santa Comba
Formula Hit

Cruce de datos y reproches entre Feijóo y Sánchez

Cruce de datos y reproches entre Feijóo y Sánchez

Actualidade | Publicada: 13/07/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
9
44
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 4 minutos e 11 segundos.

Feijóo:”Estiven nas duras e se os galegos queren, me quedo nas maduras”// Antón Sánchez:”Este país necesita un cambio profundo”// Debate en el último pleno ordinario de la legislatura.

Antón Sánchez califica de fracaso la gestión del PP

El portavoz de la Alternativa Galega de Esquerda aprovechó su pregunta al presidente para insistir en el “fracaso” de las políticas del PP que dejan a “Galicia con peores datos ca media estatal nesta crise” y reiteró el interés de su grupo de “botalo democráticamente de onde está” porque “este país necesita un cambio profundo”. Preguntaba por las “oportunidades para vivir dignamente en Galicia”. Usó distintas cifras para suspender al ejecutivo popular.

Núñez Feijóo:”Galicia está mellor hoxe que no 2009”

“Galicia está hoxe mellor que no 2009. Non é unha situación óptima pero hai máis circunstancias esperanzadoras” respondió Feijóo, que a renglón seguido disparó distintas cifras, referidas al descenso del paro en 21.700 personas menos “no último ano”, la congelación de las tasas universitarias durante ocho años, o las inversiones comprometidas en el sector naval y la automoción.

Sánchez:”Galicia perdeu 80.000 habitantes durante o seu goberno”

Ante el aluvión de datos, Sánchez García dijo:”Algo fixeron pero non o suficiente para evitar que Galicia perdera 80.000 habitantes durante o seu goberno”. Emplazó al presidente confirmar su lectura positiva “cos gandeiros e co sector do mar” y lo calificó de “desastre” para el país porque “destruiu o dobre de emprego que no estado español”.

El presidente hurga en las disputas de en marea

El portavoz de AGE aseguró que Feijóo continuaba en Galicia porque no tenía seguro el puesto en Madrid. Núñez Feijóo respondió:”Probablemente senón existira Madrid, vostede non sería o portavoz do seu grupo”.

El presidente de la Xunta insistió en su balance:”Poucos gobernos poden dicir que rematan o seu mandato con menos paro que cando empezaron”. También señaló que  “estiven nas duras e se os galegos queren me quedo nas maduras”.

No desperdició el pleno para hurgar en los problemas de En Marea y sus grupos afines. Habló de “enfrontamentos permanentes” y “purgas internas” y de la falta de democracia:”As decisións non se toman nas prazas senón no despacho do señor Pablo Iglesias”.

 

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

María Pose:”Hai que seguir traballando ao pe do canón"

María Pose:”Hai que seguir traballando ao pe do canón"

 //O Partido Popular celebrou a súa cea anual coa vontade de seguir traballando por Santa Comba// Asistiu a portavoz a…

Ler máis
Dos personas heridas en una salida de vía en Baíñas

Dos personas heridas en una salida de vía en Baíñas

//Aparatoso accidente esta madrugada en Baíñas con una persona herida de gravedad y otra de carácter leve// El coche …

Ler máis
Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre falleció después de naufragar una pequeña embarcación en la que al parecer pescaba junto a una mujer a poc…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Merca o teu pobo Santa Comba Nadal 2016
DAC Outono Cultural
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Os servidores de Putin

Daniel Lago

A última nova do que acontece nesta guerra “híbrida” é o back-up dos telemóveis chineses, de milhares de dados de utentes ocidentais, não é …

Daniel Lago
Ler máis

Presupuestos Participativos de la Marea, un “éxito”

Nacho Louro

El invento de los “presupuestos participativos” no es más que un brindis al sol de la nueva política populista para vendernos que frente al sist…

Nacho Louro
Ler máis

Raro o rato chorar a morte do gato

Daniel Lago

Quando em fins dos ´80 do século passado, a URSS colapsou; e com ela todo o bloco do Leste da Europa; esta estava no médio de uma forte tormenta ec…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información