3024 fans     1097 seguidores     33 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Orange Santa Comba
Comercial Rodriguez

Compromiso por Galicia, en el centro del tablero político

Compromiso por Galicia, en el centro del tablero político

Actualidade | Publicada: 11/07/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
89
11
1

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 4 minutos e 8 segundos.

A Martiño Noriega le consta que hay mucha gente de Compromiso trabajando en el espacio de En Marea. Xoán Bascuas responde con rotundidad:”Non hai afiliados de Compromiso colaborando con En Marea”.

Entre la invitación de Ana Pontón y las reflexiones de Martiño

La aproximación de Ana Pontón y las declaraciones de Martiño Noriega han situado al partido galleguista y a su líder Xoán Bascuas en la primera plana de la  escena política gallega.No se trata de un partido desconocido (tiene varios alcaldes y cuenta con unos  cuarenta concejales) pero en el difícil camino de hacer escuchar su mensaje, han encontrado un protagonismo imprevisto.

Primero le llegó la invitación del BNG para intentar buscar una alianza, y ahora las afirmaciones de uno de los líderes de Anova y alcalde de Santiago:“A nós nos consta que moita xente de Compromiso por Galicia e outra xente aglutinada no Foro Galego, que están xa colaborando de xeito activo no que son as mareas”.

Bascuas tilda de “gratuitas e innecesarias” las declaraciones de Noriega

Y la respuesta no se hizo esperar. El secretario general de Compromiso negó rotundamente que haya afiliados trabajando para En Marea.As afirmacións do Sr. Noriega non se corresponden coa realidade.Ademáis son tan gratuitas como innecesarias, a non ser que a súa vontade sexa a de perxudicar a Compromiso” dijo Bascuas.El político galleguista dejó claro que están en distintas coordenadas:“Compromiso vai andar polo seu camiño e ese camiño non é o do Sr. Noriega”.

Xoán Bascuas emplazó a Martiño Noriega a preocuparse de sus asuntos y de que “a súa proposta política estea no mellor estado operativo, que de seguro que tamén será unha boa nova para o país” facendo extensiva esa preocupación al gobierno municipal que dirige “que seguro que tamén será unha boa nova para Santiago de Compostela”.

Compromiso sigue su camino

Desde Compromiso por Galicia recuerdan que son la única organización que ya tiene elegidos a sus cuatro cabezas de lista y que el 71% de su afiliación decidió concurrir en solitario a las elecciones autonómicas.

Bascuas está convencido que son necesarios y a la vista de las alusiones de BNG y ANOVA parece que efectivamente sí lo son:”Cada día temos máis claro que Compromiso ten un importante traballo que facer no Parlamento de Galicia” zanjó el candidato a la presidencia de la Xunta de Galicia.

 

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Naufragio sin víctimas en Malpica

Naufragio sin víctimas en Malpica

El pesquero “Siempre Urbegi” se hundió  en Malpica esta madrugada pero sus diez tripulantes fueron rescatados con …

Ler máis
Los rituales en San Campio se mantienen todo el año

Los rituales en San Campio se mantienen todo el año

//Los fieles siguen visitando la capilla de “Nosa Señora do Rial”, un entorno de rituales contra el “meigallo” …

Ler máis
La Fiscalía denuncia al alcalde de Ponteceso

La Fiscalía denuncia al alcalde de Ponteceso

//Según el CSIF, La Fiscalía provincial ha denunciado a Lois García por un presuntos delitos de prevaricación, coacc…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Merca o teu pobo Santa Comba Nadal 2016
DAC Outono Cultural
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

La AP-9 y el peso político

Nacho Louro

El Ministerio de Fomento ha decidido compartir con la Xunta la gestión de la AP-9 a través de la creación de una comisión bilateral, que empezará…

Nacho Louro
Ler máis

"Gin-goísmo":ou do nacionalismo expansionista e patriotero

Daniel Lago

Aos mais dos que fazerdes fronte a estas verbas, não vai-vos significar nada o termo, muito mais entroncado aos sítios de cultura anglófona, de jin…

Daniel Lago
Ler máis

Os servidores de Putin

Daniel Lago

A última nova do que acontece nesta guerra “híbrida” é o back-up dos telemóveis chineses, de milhares de dados de utentes ocidentais, não é …

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información