3018 fans     1095 seguidores     33 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Orange Santa Comba
Formula Hit

El gobierno de Vimianzo sigue usando las siglas del BNG

El gobierno de Vimianzo sigue usando las siglas del BNG

Actualidade | Publicada: 07/06/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
37
6
1

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 35 segundos.

El BNG comarcal dice que Antelo y su grupo ya no están en el partido pero los miembros del ejecutivo local siguen utilizando las siglas de la formación nacionalista. Este mismo martes lo hacía. Terra Galega lamenta que "Ana Pontón estea tan caladiña".

Dimiten del BNG pero mantienen sus siglas

Aunque anunció su abandono del partido, el alcalde de Vimianzo, Manuel Antelo Pazos parece no querer romper definitivamente sus lazos con el BNG, ya que este mismo martes 7 de junio, firmó una convocatoria en la que cita a dos de sus ediles, Fernando Mancebo y José Antonio Vidal en calidad de “representantes do grupo municipal do BNG”.

Eso después de que a través de su perfil de Facebook, el BNG de la Costa da Morte quisiera zanjar la polémica dejando claro que Antelo y sus ediles ya nada tenían que ver con la organización:”O alcalde de Vimianzo e toda súa corporación, son baixa no BNG  desde o momento en que notificaron e o solicitaron ao responsable comarcal.Polo tanto, o BNG nada ten que ver coas decisións que tome o grupo de goberno, nin nas boas nin nas malas”.

Una situación extraña en Vimianzo

En el último pleno, Manuel Antelo aseguraba que su grupo seguía perteneciendo al BNG “porque non hai circular do partido en contra ata o de agora”, según recogía La Voz de Galicia. El pasado mes de abril se conocía el abandono del BNG, por parte de Manuel Antelo Pazos y su grupo municipal por divergencias con la línea política vencedora en el congreso y liderada por Ana Pontón. Al igual que Carlos Aymerich, el regidor de Vimianzo apostó por un entendimiento con En Marea y actualmente participa en Foro Galego, un colectivo que pretende impulsar una candidatura unitaria para las elecciones autonómicas. 

El portavoz municipal de Terra Galega, José Manuel Rodríguez Blanco no sale de su asombro por esta situación y califica de "vergonzoso" que Antelo "siga utilizando o nome do BNG e Ana Pontón estea tan caladiña". A lo mejor no estaría de más una aclaración por parte de la dirección nacional.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

María Pose:”Hai que seguir traballando ao pe do canón"

María Pose:”Hai que seguir traballando ao pe do canón"

 //O Partido Popular celebrou a súa cea anual coa vontade de seguir traballando por Santa Comba// Asistiu a portavoz a…

Ler máis
Dos personas heridas en una salida de vía en Baíñas

Dos personas heridas en una salida de vía en Baíñas

//Aparatoso accidente esta madrugada en Baíñas con una persona herida de gravedad y otra de carácter leve// El coche …

Ler máis
Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre falleció después de naufragar una pequeña embarcación en la que al parecer pescaba junto a una mujer a poc…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Merca o teu pobo Santa Comba Nadal 2016
DAC Outono Cultural
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Os servidores de Putin

Daniel Lago

A última nova do que acontece nesta guerra “híbrida” é o back-up dos telemóveis chineses, de milhares de dados de utentes ocidentais, não é …

Daniel Lago
Ler máis

Presupuestos Participativos de la Marea, un “éxito”

Nacho Louro

El invento de los “presupuestos participativos” no es más que un brindis al sol de la nueva política populista para vendernos que frente al sist…

Nacho Louro
Ler máis

Raro o rato chorar a morte do gato

Daniel Lago

Quando em fins dos ´80 do século passado, a URSS colapsou; e com ela todo o bloco do Leste da Europa; esta estava no médio de uma forte tormenta ec…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información