3013 fans     1094 seguidores     33 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Orange Santa Comba
Formula Hit

Mar Barcón critica a la gestora del PSdeG

Mar Barcón critica a la gestora del PSdeG

Actualidade | Publicada: 17/05/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
11
5
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 12 segundos.

Sobre la moción de censura en Santa Comba:“A xestora era quen tiña que estar arroupando a José Antonio Ucha Velo” dice la secretaria general del PSOE coruñés.

La visita del portavoz parlamentario del PSdeG José Luís Méndez Romeu a Santa Comba,  junto a otros diputados y alcaldes  para respaldar al alcalde socialista José Antonio Ucha Velo ha provocado reacciones sobre el papel de la gestora que preside Pilar Cancela.

La secretaria de la agrupación socialista coruñesa y edila, Mar Barcón ha lamentado la falta de reacción de la gestora autonómica ante casos como el de la moción xalleira y destacó que es el grupo parlamentario que lidera Méndez Romeu el que hace esa labor:”Ahora o que está facendo o grupo parlamentario é cubrir o oco que deixa á xestora que era quen tiña que estar arroupando a José Antonio Ucha Velo”.A Barcón Sánchez le da la impresión de que la gestora socialista gallega está “para listas e cargos e nada máis”.

En respuesta a un comentario en las redes sociales de una persona que en una noticia de Adiante Galicia, reprocha que los dirigentes del PSdeG no tuvieron igual iniciativa en la moción de censura de Noia, Mar Barcón aporta unas reflexiones críticas, que concluyen así: “Eu cando fun membro da CENG lémbrome de ter respaldado a compañeiros en Mos, Gondomar ou a Pastor no Son. Ahora non vexo a ninguen excepto o Grupo Parlamentario. Ao mellor era cousa non tanto de criticar aos que van como de esixir a outros e outras que vaian”.

En el mismo hilo de conversación, el portavoz del PSOE en Arteixo, Martín Seco añade crítica al comentario de Barcón:”O movemento ás costas da metade do partido é lamentable e xa llo dixen onte persoalmente a Méndez”.

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Irregularidades en la seguridad privada de la mina de Varilongo

Irregularidades en la seguridad privada de la mina de Varilongo

Las denuncias del sindicato USO derivan en sendos expedientes sancionadores  a dos empresas por la seguridad privada en…

Ler máis
AGAFAN pide los ayuntamientos apoyo para las familias numerosas

AGAFAN pide los ayuntamientos apoyo para las familias numerosas

//La asociación está presentando un decálogo de medidas a los ayuntamientos para que no se penalice a las familias nu…

Ler máis
Kader Redjimi:”No tengo nada que ver con el terrorismo"

Kader Redjimi:”No tengo nada que ver con el terrorismo"

El argelino detenido el pasado lunes en la Operación Marianne quedó en libertad y regresó a su casa de Tufións. …

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Merca o teu pobo Santa Comba Nadal 2016
DAC Outono Cultural
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Os servidores de Putin

Daniel Lago

A última nova do que acontece nesta guerra “híbrida” é o back-up dos telemóveis chineses, de milhares de dados de utentes ocidentais, não é …

Daniel Lago
Ler máis

Presupuestos Participativos de la Marea, un “éxito”

Nacho Louro

El invento de los “presupuestos participativos” no es más que un brindis al sol de la nueva política populista para vendernos que frente al sist…

Nacho Louro
Ler máis

Raro o rato chorar a morte do gato

Daniel Lago

Quando em fins dos ´80 do século passado, a URSS colapsou; e com ela todo o bloco do Leste da Europa; esta estava no médio de uma forte tormenta ec…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información