3018 fans     1095 seguidores     33 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Orange Santa Comba
Formula Hit

Oleada de críticas contra la Xunta por la hepatitis C

Oleada de críticas contra la Xunta por la hepatitis C

Actualidade | Publicada: 27/04/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
5
12
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 4 minutos e 41 segundos.

La oposición en el Parlamento de Galicia apunta al presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo como responsable político de todo este asunto. Y no ahorraron descalificaciones y ataques verbales.

“Cambiaron vidas por euros”

Comenzando por el grupo mixto cuya portavoz acusó al ejecutivo autonómico de “cambiar vidas por euros” y al conselleiro de protagonizar una “intervención insultante”. Para Consuelo Martínez “era máis barato deixar morrer as persoas”.

La diputada de AGE, Eva Solla acusó a los diputados populares de “premer o botón da morte” y nos explica porque “seguen sen ser cesadas esas persoas”en alusión a los dos altos cargos investogados.También lamentó que “o máximo responsable segue sen comparecer” en alusión a Núñez Feijóo.

Montse Prado llama “psicópatas” a los miembros del PP

“Imposibilitaron que os enfermos recibiran medicamento votando en contra neste Parlamento e terán que asumir as consecuencias xudiciais” manifestó Montse Prado(BNG).

Para Prado es una muestra de la “nula catadura moral” del PP que “non haxa nin arrepentimento nin atisbo de disculpa” y dijo que Galicia tenía “un goberno de psicópatas que son conscientes do dano”.En su alocución recuperó el texto de uno de los médicos denunciantes:”Presentamos a denuncia porque nos morrían os doentes”.

 La socialista Carmen Acuña denunció las “inexactitudes e mentiras” vertidas en la intervención de Jesús Vázquez Almuiña y aseguró que “o responsable político destas mortes é Feijóo”.Insistió en que el SERGAS “negou uns fármacos e os pacientes faleceron” y definió al PP como “un partido decrépito e cheo de corrupción”.

Aurelio Núñez detecta un ejercicio de canibalismo político

Le tocó rebatir a la oposición, junto con el conselleiro de Sanidade, al diputado autonómico Aurelio Núñez Centeno que se quejó de que la oposición “ou insulta ou ameaza” algo que definió como “un escrache moral” y un ejercicio de “canibalismo político”.

Núñez Centeno piensa que “a oposición utiliza a enfermos para gañar unhas eleccions”. Recordó que el tratamiento de la hepatitis C “ten como obxectivo principal a curación da infección” y que el PP propuso una enmienda a una propuesta parlamentaria y que “en ningún caso votamos para que non se suministraran os medicamentos”.

Como médico, se quejó de que “se pense que un profesional consinta que se cause a morte dunha persoa” aunque admitió que “se poden cometer erros”. El PP defendió la profesionalidad y el trabajo de los profesionales en este asunto.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

María Pose:”Hai que seguir traballando ao pe do canón"

María Pose:”Hai que seguir traballando ao pe do canón"

 //O Partido Popular celebrou a súa cea anual coa vontade de seguir traballando por Santa Comba// Asistiu a portavoz a…

Ler máis
Dos personas heridas en una salida de vía en Baíñas

Dos personas heridas en una salida de vía en Baíñas

//Aparatoso accidente esta madrugada en Baíñas con una persona herida de gravedad y otra de carácter leve// El coche …

Ler máis
Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre falleció después de naufragar una pequeña embarcación en la que al parecer pescaba junto a una mujer a poc…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Merca o teu pobo Santa Comba Nadal 2016
DAC Outono Cultural
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Os servidores de Putin

Daniel Lago

A última nova do que acontece nesta guerra “híbrida” é o back-up dos telemóveis chineses, de milhares de dados de utentes ocidentais, não é …

Daniel Lago
Ler máis

Presupuestos Participativos de la Marea, un “éxito”

Nacho Louro

El invento de los “presupuestos participativos” no es más que un brindis al sol de la nueva política populista para vendernos que frente al sist…

Nacho Louro
Ler máis

Raro o rato chorar a morte do gato

Daniel Lago

Quando em fins dos ´80 do século passado, a URSS colapsou; e com ela todo o bloco do Leste da Europa; esta estava no médio de uma forte tormenta ec…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información