3023 fans     1097 seguidores     33 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Formula Hit
Comercial Rodriguez

La oposición advierte de la situacón límite del sector lácteo

La oposición advierte de la situacón límite del sector lácteo

Actualidade | Publicada: 26/04/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
17
4
1

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 5 minutos e 15 segundos.

PSOE,AGE, BNG y grupo mixto ponen a los casos de muertes de vacas como un ejemplo de la crisis que existe y el PP les pide que no dañen la imagen de un sector profesional como el gallego.

Con diferentes palabras pero con parecido significado. Los grupos políticos de la oposición denuncian la agonía del sector lácteo e incluso utilizan las recientes muertes de vacas como ejemplo de una situación a la que se llegó por culpa de la administración gallega.

El BNG advierte de los “desafiuzamentos del sector lácteo”

El BNG presentó una moción para que se creara una comisión de seguimento del sector que fue rechazada por el PP. Para la parlamentaria Tereixa Paz la situación “cada día é máis crítica é insostible” con “explotacións obrigadas a deixar morrer o seu gando” ante un gobierno que “non quere ver os síntomas e intenta minimizalos”.

Tereixa Paz alertó de explotaciones “endebedadas ó límite” en un panorama de “desafiuzamentos do sector lácteo” y pidó al gobierno gallego que “fixe unha posición rotunda” de defensa de Galicia.

AGE recrimina la violencia institucional del PP

Desde la Alternativa Galega de Esquerda, Antón Sánchez denunció la “violencia institucional do PP contra a xente” y aseguró que el reciente fallecimiento de vacas es la “punta do icebeg” de la muerte de un sector por culpa “das políticas deshumanizadas do PP”.

Sánchez calificó de “desastre” la gestión de la conselleira de Medio Rural, Ánxeles Vázquez y la acusó de poner a los ganaderos como responsables. 

El PSOE señala a Feijóo

Por su parte, el socialista Pablo García señaló a Núñez Feijóo “coma o verdadeiro culpable desta situación” porque “sabían o que ía a pasar” ya que el Acuerdo de Madrid “non era máis ca unha maneira de disuadir as mobilizacions”.

García manifestó que “as declaracións da conselleira rozan a indecencia política” y apunto que el “catastrazo” y la “Lei do Solo” supondrían la puntilla al medio rural. Desde el grupo mixto, Carmen Iglesias criticó los “acordos de pacotilla” y alertó de la “situación terminal” del sector lácteo”

 

El PP pide no dañar la imagen de los ganaderos gallegos

La portavoz de medio rural del Partido Popular, Isabel García Pacín pidió prudencia a la oposición por sus afirmaciones inciertas cuando “están abertos casos xudiciais” y también “polo dano grave que poden facer ó traballo profesional das explotacions galegas”.

“Estamos poñendo tódalas ferramentas para acadar ente todos solucións, propostas e concrecions”declaró García Pacín que insistió en que el acuerdo de Madrid fue “histórico” y recogía “compromisos voluntarios”.

Desde el PP lamentaron la estrategia de la oposición de “atrancar” y lamentan que or ejemplo en la iniciativa del BNG “non hai actuacións concretas”.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

O colexio Pepe de Xan Baña recibe un premio da Xunta

O colexio Pepe de Xan Baña recibe un premio da Xunta

A Dirección Xeral de Centros premia un proxecto realizado con motivo do vintaecinco aniversario deste centro emprazado …

Ler máis
Descubren huesos humanos en Cereixo

Descubren huesos humanos en Cereixo

Obras de desbroce descubren huesos humanos y el muro de la antigua necrópolis de Cereixo   Rafael Lema Unas…

Ler máis
El padre de Caín recuerda unos años de plomo que dejaron huella

El padre de Caín recuerda unos años de plomo que dejaron huella

La mini-serie de Telecinco recuerda unos años en los que se asesinó al porteño Manuel Lemus Noya// El xalleiro José …

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Merca o teu pobo Santa Comba Nadal 2016
DAC Outono Cultural
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

La AP-9 y el peso político

Nacho Louro

El Ministerio de Fomento ha decidido compartir con la Xunta la gestión de la AP-9 a través de la creación de una comisión bilateral, que empezará…

Nacho Louro
Ler máis

"Gin-goísmo":ou do nacionalismo expansionista e patriotero

Daniel Lago

Aos mais dos que fazerdes fronte a estas verbas, não vai-vos significar nada o termo, muito mais entroncado aos sítios de cultura anglófona, de jin…

Daniel Lago
Ler máis

Os servidores de Putin

Daniel Lago

A última nova do que acontece nesta guerra “híbrida” é o back-up dos telemóveis chineses, de milhares de dados de utentes ocidentais, não é …

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información