16.8 C
Santa Comba
viernes, abril 19, 2024

AGE acusa al PP de querer desertizar el medio rural

Antón Sánchez anima a las protestas ante la situación del sector lácteo y la falta de voluntad de la Xunta:”se este non é o momento de mobilizacións, entón non sei cando o será”.

Siete mil explotaciones vendiendo a pérdidas

El viceportavoz de la Alternativa Galega de Esquerda, Antón Sánchez acusó hoy al Partido Popular de promover “unha clara estratexia por desertizar o rural galego para que uns poucos podan facer negocio cos recursos e unicamente din actuar para disimular un pouco para evitar os custes electorais”.

Sánchez García denunció la “gravísima situación” del sector lácteo con unas 7.000 explotaciones “vendendo por debaixo dos custes de producción” y alertó de la posibilidad de que la situación se vea agravada con la llegada de la primavera “e a conseguinte baixada de prezos e anuncios de non recollida do leite”.

Ánxeles Vázquez “inimiga do sector “y “parapeto da industria”

El viceportavoz de AGE se dirigió en modo crítico a la Conselleira do Medio Rural, Ánxeles Vázquez: “Se a Conselleira de Medio Rural non ten vontade ou non é quen de defender e solucionar os problemas do sector gandeiro no noso país, polo menos que non prexudique”. Culpó a Vázquez Mejuto de ser “inimiga do sector” y “inimiga do sector” y un “parapeto da industria á que defende coas súas políticas”.

Antón Sánchez lamentó que ni tan siquiera se aprobó el decreto de cesión de precios. Expresó su apoyo a los ganaderos y a las protestas que organicen:”Se este non é o momento de mobilizacións, entón non sei cando o será” afirmó. La Alternativa Galega de Esquerda defenderá varias iniciativas en el pleno del Parlamento de Galicia que se celebra desde este martes.

@AdianteGalicia

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,826SeguidoresSeguir
1,220SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos