9.3 C
Santa Comba
viernes, marzo 29, 2024

Beiras dice que sus comportamientos están calculados

El portavoz nacional de Anova asegura que sus reacciones en el Parlamento de Galicia están calculadas y non son fruto de la improvisación.

Las declaraciones de Beiras 

Ni el zapatazo de 1993, ni el golpeo al escaño a Alberto Núñez Feijóo en 2013, ni la reciente incidencia en el escaño de Miguel Tellado fueron producto de la improvisación o de un ataque de nervios. Como en una representación teatral, está todo meditado. Es estrategia política. Lo dice el propio Beiras.

Exactamente eso es lo que afirma el protagonista de tan polémicos episodios, Xosé Manuel Beiras:”Aínda que pareza imprudente, eu penso moito as cousas, incluso cando fago números no Parlamento e provoco a miña expulsión”. En declaraciones a la Radio Galega el veterano político aseguraba que “non é algo insensato” y todo estaba “calculado”.

En la misma conversación radiofónica, Xosé Manuel Beiras Torrado no descartaba ser el candidato a la presidencia a sus ochenta años pero explicó que no era unha opción “verosimil” pero señaló que “eu nunca dou as cousas por certas porque nos procesos sociais hai un elemento de aletoriedade moi grande”.

Y sobre sus reflexiones que indicaban que estaba en su epílogo político, el portavoz de ANOVA manifestó:”O epílogo pode ser máis longo que calquera dos capítulos dunha obra. O que pasa é que é o epílogo, non hai ningún capítulo despois».

En la entrevista también afirmó:»A cuestión é que hai moita xente que di que o Beiras é o que sería asumido como candidato por todo o espectro amplo da esquerda plurar, da esquerda social, que sería polo tanto un factor de unidade diso e iso sí que é certo, pero claro, xa digo, iso é un factor, pero eu non podo cometer imprudencias».

Pódeche interesar

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí
Captcha verification failed!
La puntuación de usuario de captcha falló. ¡por favor contáctenos!
spot_img
spot_img

Síguenos

7,820FansMe gusta
1,661SeguidoresSeguir
1,826SeguidoresSeguir
1,220SuscriptoresSuscribirte

Últimos artigos