3013 fans     1095 seguidores     33 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Orange Santa Comba
Formula Hit

Denuncian la proliferación de cámaras de videovigilancia

Denuncian la proliferación de cámaras de videovigilancia

Actualidade | Publicada: 09/03/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
14
8
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 0 segundos.

Denuncian los casos de varios ayuntamientos y advierten de la inseguridad que crean algunas cámaras “supostamente inactivas”.

El colectivo Dereitos Civís se ha dirigido al Defensor del Pueblo, solicitando que la institución recomiende a las autoridades competentes que no permitan la existencia de dispositivos “que poidan crear a expectativa de captación de imaxes das persoas que circulan pola vía pública”.

Asimismo critican que la Xunta de Galicia subvencione “con centos de miles de euros instalacións que supostamente non funcionan”, ya que según Dereitos Civís, fruto de las denuncias presentadas ante la Agencia Española de Protección de Datos (AEPD) y la Delegación del Gobierno en Galicia por carecer “de autorización gobernativa ou das que non hai constancia da inscrición do ficheiro de gravacións no rexistro da AEPD”, la respuesta de varios ayuntamientos fue que las cámaras estaba apagadas.

Citan los casos de los ayuntamiento de Lugo, Melide, Ponte Caldelas, A Estrada, Vimianzo ou Vila de Cruces, del Parador de Turismo de Pontevedra y de los polígonos de Carballo o Ribeira.

Inseguridad del ciudadano

A pesar de que los dispositivos no funcionan, desde Dereitos Civís insisten que el hecho de que las cámaras sigan “penduradas das fachadas dos edificios” está provocando inseguridad a las personas ya que “as cámaras poden estar acendidas ou volverse activar sen que a AEPD teña constancia deste feito”.

Además inciden en lo complicado que resultaría para un ciudadano ejercer sus derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición. Y ante la duda de si efectivamente las cámaras no se usan.Las denuncias de Dereitos Civís no se centran solo en ayuntamientos, de hecho recientemente han alertado de que las cámaras del Parlamento de Galicia captan imágenes más allá del espacio permitido.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre falleció después de naufragar una pequeña embarcación en la que al parecer pescaba junto a una mujer a poc…

Ler máis
Multitudinaria despedida a Jesús Nieto Baneira

Multitudinaria despedida a Jesús Nieto Baneira

Los restos del sacerdote Jesús Nieto Baneira ya descansan en el cementerio de la parroquia de San Vicente de Cuns, desp…

Ler máis
Compromiso prepara o seu segundo Congreso Nacional

Compromiso prepara o seu segundo Congreso Nacional

“Renovando o galeguismo” é o lema elixido para o conclave que se celebrará o vindeiro 21 de xaneiro de 2017. …

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Merca o teu pobo Santa Comba Nadal 2016
DAC Outono Cultural
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Os servidores de Putin

Daniel Lago

A última nova do que acontece nesta guerra “híbrida” é o back-up dos telemóveis chineses, de milhares de dados de utentes ocidentais, não é …

Daniel Lago
Ler máis

Presupuestos Participativos de la Marea, un “éxito”

Nacho Louro

El invento de los “presupuestos participativos” no es más que un brindis al sol de la nueva política populista para vendernos que frente al sist…

Nacho Louro
Ler máis

Raro o rato chorar a morte do gato

Daniel Lago

Quando em fins dos ´80 do século passado, a URSS colapsou; e com ela todo o bloco do Leste da Europa; esta estava no médio de uma forte tormenta ec…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información