3013 fans     1094 seguidores     33 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Orange Santa Comba
Formula Hit

Feijóo a Jorquera:"Eu non prexuzgo,vostede condena"

Feijóo a Jorquera:"Eu non prexuzgo,vostede condena"

Actualidade | Publicada: 24/02/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
5
11
1

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 4 minutos e 14 segundos.

Corrupción.El portavoz del BNG alude a la “lista de escándalos interminable” del PP y Núñez Feijóo mantiene que “seguiremos apartando a calquera que teña indicios de corrupción”.

Jorquera:”Segue sen explicar as súas amizades perigosas”

La corrupción volvió al pleno del Parlamento de Galicia este miércoles.El tema se ha vuelto reiterativo en las preguntas parlamentarias al presidente de la Xunta de Galicia. No deja de ser un asunti capital, pero preguntas y respuestas se cruzan una y otra vez sin demasiado ingenio y usando argumentos repetidos.

El portavoz del BNG preguntó al presidente, si pensaba que la respuesta del PP ante los casos de corrupción “está sendo contundente”. Y volvió a usar los nombres de Marcial Dorado, Pachi Lucas, José Manuel Baltar y Gerardo Crespo, para su exposición. Jorquera se quejó que el presidente “segue sen explicar as súas amizades perigosas”.

Feijóo responde “cunha lei de transparencia que nunca tivo Galicia”

“Seguiremos apartando a calquera que teña indicios de corrupción” respondió Feijóo, después de una excursión dialéctica por la asamblea del BNG y el incipiente problema del fraude fiscal.

Para centrar la jugada, el líder popular recordó que se habían apartado a dos diputados autonómicos “e un é inocente e outro está pendente de xuizo”. Defendió los cinco textos legislativos promovidos por el PP gallego “como unha lei de transparencia que nunca tivo Galicia”.

Desviación de poder en el concurso eólico

En la réplica, Jorquera entró saco en la problemática eólica y en relacionar a Iberdrola con el presidente.”Iberdrola fixo o que quería e vostedes incurriron en desviación de poder e arruinaron o sector eólico” reprochó el diputado nacionalista, que expresó su preocupación por las indemnizaciones motivadas por la gestión del PP.

Feijóo resucita “200 contratos en fraude de lei” del bipartito

Si uno atacó a golpe de “viraventos”, el otro (Feijóo) aprovechó para censurar la actitud de “seguidismo dos partidos minoritarios” del BNG para declarar persona non grata a Mariano Rajoy. “Así van en caída libre” espetó. Para continuar la faena, Núñez Feijóo dijo:”Falar de corrupción gobernando co PSOE é unha falta de respecto”. Y antes de terminar volvió a despertar al bipartito citando un conselleiro del BNG “imputado” y “douscentos contraros en fraude de lei no Consorcio de Servizos Sociais”.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Santa Comba celebra o X concurso de escaparates no Nadal

Santa Comba celebra o X concurso de escaparates no Nadal

//A asociación de empresarios desenvolve unha campaña de promoción do comercio local co sorteo de 1.000 costavales e …

Ler máis
Irregularidades en la seguridad privada de la mina de Varilongo

Irregularidades en la seguridad privada de la mina de Varilongo

Las denuncias del sindicato USO derivan en sendos expedientes sancionadores  a dos empresas por la seguridad privada en…

Ler máis
AGAFAN pide los ayuntamientos apoyo para las familias numerosas

AGAFAN pide los ayuntamientos apoyo para las familias numerosas

//La asociación está presentando un decálogo de medidas a los ayuntamientos para que no se penalice a las familias nu…

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Merca o teu pobo Santa Comba Nadal 2016
DAC Outono Cultural
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Os servidores de Putin

Daniel Lago

A última nova do que acontece nesta guerra “híbrida” é o back-up dos telemóveis chineses, de milhares de dados de utentes ocidentais, não é …

Daniel Lago
Ler máis

Presupuestos Participativos de la Marea, un “éxito”

Nacho Louro

El invento de los “presupuestos participativos” no es más que un brindis al sol de la nueva política populista para vendernos que frente al sist…

Nacho Louro
Ler máis

Raro o rato chorar a morte do gato

Daniel Lago

Quando em fins dos ´80 do século passado, a URSS colapsou; e com ela todo o bloco do Leste da Europa; esta estava no médio de uma forte tormenta ec…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información