3013 fans     1095 seguidores     33 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Orange Santa Comba
Formula Hit

Feijóo, Méndez Romeu y las Amistades Peligrosas

Feijóo, Méndez Romeu y las Amistades Peligrosas

Actualidade | Publicada: 27/01/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
3
3
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 4 minutos e 28 segundos.

¿É vostede amigo do seu secretario xeral?. Preguntaba Núñez Feijóo mientras Méndez Romeu interrogaba al presidente sobre su relación con el investigado Pachi Lucas.

Xosé Manuel Lema

¿Non lle parece oportuno dar explicacións ou estamos como en Valencia?

José Luís Méndez Romeu y Alberto Núñez Feijóo bajaron al lodazal e intentaron mancharse mutuamente. El encargado de abrir la lata fue el portavoz socialista, en el turno de preguntas al presidente, en el pleno del Parlamento de Galicia.

Aludió al libro “Las Amistades Peligrosas” (y también a la película) para hablar de inmoralidad y sacar a la palestra a Pachi Lucas “o amigo seu ó que un auto xudicial lle imputa un presunto delito” y al que definió como “comisionista dunha trama de fraude”.

¿Non lle parece oportuno dar explicacións ou estamos como en Valencia? inquirió Romeu. Le preguntó al presidente si era una “cándida pomba” o se mostraba “tolerante” con los casos de corrupción que acechan al Partido Popular.

Mendez Romeu criticó a Feijóo por tomar la transparencia “como unha pose” y de “fuxir sen dar explicacións” comparando al PP con la “Cova de Alí Babá”, e insistiendo en pedir que explicara la amistad con el “conseguidor” Lucas. Para que no quedar dudas del grado de conocimiento recordó las tardes taurinas de Pontevedra.

“Hai deputados no seu grupo que teñen amigos que foron detidos e acusados”

Con su habilidad dialéctica habitual, Alberto Núñez Feijóo intentó esquivar el bombardeo y pasar al ataque. Justificó que la denuncia de la Operación Zeta “foi posta pola Xunta de Galicia”.

Puso el dedo en el ojo a Méndez Romeu:”Vostede foi distinguido como coruñés do ano por unha das persoas investigadas nesta trama”. Dijo que había también cargos del bipartito y de otras comunidades autónomas que estaban siendo investigadas, y reprochó a José Luís Méndez que “cando era conselleiro non fixo ningunha investigación nin ningunha denuncia”.

Aludió a mails del cabeza de la presunta trama dirigidos a cargos de su partido y a importantes subvenciones aprobadas durante el gobierno bipartito.Sobre las amistades, Feijóo señaló que “hai deputados no seu grupo que teñen amigos que foron detidos e acusados” y rozó la herida abierta en el PSdeG, con la imputación de Besteiro: ¿Vde e amigo do secretario xeral do seu partido?.

El líder conservador gallego también dejó una frase para los periodistas.”Os meus amigos son os intereses xerais de Galicia e os seus aínda non os coñezo”. 

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre falleció después de naufragar una pequeña embarcación en la que al parecer pescaba junto a una mujer a poc…

Ler máis
Multitudinaria despedida a Jesús Nieto Baneira

Multitudinaria despedida a Jesús Nieto Baneira

Los restos del sacerdote Jesús Nieto Baneira ya descansan en el cementerio de la parroquia de San Vicente de Cuns, desp…

Ler máis
Compromiso prepara o seu segundo Congreso Nacional

Compromiso prepara o seu segundo Congreso Nacional

“Renovando o galeguismo” é o lema elixido para o conclave que se celebrará o vindeiro 21 de xaneiro de 2017. …

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Merca o teu pobo Santa Comba Nadal 2016
DAC Outono Cultural
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Os servidores de Putin

Daniel Lago

A última nova do que acontece nesta guerra “híbrida” é o back-up dos telemóveis chineses, de milhares de dados de utentes ocidentais, não é …

Daniel Lago
Ler máis

Presupuestos Participativos de la Marea, un “éxito”

Nacho Louro

El invento de los “presupuestos participativos” no es más que un brindis al sol de la nueva política populista para vendernos que frente al sist…

Nacho Louro
Ler máis

Raro o rato chorar a morte do gato

Daniel Lago

Quando em fins dos ´80 do século passado, a URSS colapsou; e com ela todo o bloco do Leste da Europa; esta estava no médio de uma forte tormenta ec…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información