3013 fans     1095 seguidores     33 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Orange Santa Comba
Formula Hit

Varios dirigentes sondean sus posibilidades para liderar el PSdeG

Varios dirigentes sondean sus posibilidades para liderar el PSdeG

Actualidade | Publicada: 18/01/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
19
10
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 48 segundos.

Se esperan una primarias con varios candidatos en el PSdeG. “Estamos nunha fase de consultas previas e hai persoas que estan facendo sondaxes sobre as suas posibilidades”declara José Luís Méndez Romeu, mientras el exsecretario general Pachi Vázquez se pregunta a que espera el partido para elegir a su candidato.

Varios posibles candidatos miden sus apoyos

Varios dirigentes socialistas están sondeando sus posibilidades, antes de decidirse a dar un paso adelante y disputar la hegemonía del Partido Socialista en Galicia al actual líder José Ramón Gómez Besteiro.

“Estamos nunha fase de consultas previas e hai persoas que estan facendo sondaxes sobre as suas posibilidades”.Así lo confirma el portavoz parlamentario socialista, José Luís Méndez Romeu, que asegura que en el seno de la familia socialista gallega “estamos nunha fase de consultas previas”.

Méndez Romeu espera confrontación en las primarias

En una entrevista al programa “Galicia por Diante” que presenta Kiko Novoa en la Radio Galega, el político coruñés expresó su deseo de que “alguén máis dea ese paso” y haxa “confrontación” en un proceso de primarias en el que da por hecho que Besteiro será uno de los aspirantes a ser el candidato a la presidencia de la Xunta de Galicia.

Méndez Romeu no quiso dar nombres pero señaló que en el PSdeG hay “alcaldes e deputados” que se adaptan al perfil de candidatos. Con respecto a Gómez Besteiro, Méndez espera que las causas judiciales que le afectan se “resolvan favorablemente”y confía en que el Partido Socialista será la alternativa al Partido Popular porque “imos presentar un programa alternativo, unha proposta seria e rigurosa”.

 Pachi Vázquez anima el ambiente 

El exsecretario general del PSdeG gallego, Pachi Vázquez se pregunta a través de las redes sociales ¿A que espera el PSdeG para definir programa y candidato?.

Vázquez dice que “en agosto se convocarán elecciones” y recuerda que el Partido Popular está en “caída” pero que En Marea fue la segunda fuerza política en los pasados comicios generales.

Siguen habiendo dirigentes comarcales, consultados por Adiante Galicia, que apuestan por el eurodiputado José Blanco como posible revulsivo en el PSdeG, si bien el mismo aseguró recientemente que  no contemplaba tal posibilidad.

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre fallece en la costa de Caión

Un hombre falleció después de naufragar una pequeña embarcación en la que al parecer pescaba junto a una mujer a poc…

Ler máis
Multitudinaria despedida a Jesús Nieto Baneira

Multitudinaria despedida a Jesús Nieto Baneira

Los restos del sacerdote Jesús Nieto Baneira ya descansan en el cementerio de la parroquia de San Vicente de Cuns, desp…

Ler máis
Compromiso prepara o seu segundo Congreso Nacional

Compromiso prepara o seu segundo Congreso Nacional

“Renovando o galeguismo” é o lema elixido para o conclave que se celebrará o vindeiro 21 de xaneiro de 2017. …

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Merca o teu pobo Santa Comba Nadal 2016
DAC Outono Cultural
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Os servidores de Putin

Daniel Lago

A última nova do que acontece nesta guerra “híbrida” é o back-up dos telemóveis chineses, de milhares de dados de utentes ocidentais, não é …

Daniel Lago
Ler máis

Presupuestos Participativos de la Marea, un “éxito”

Nacho Louro

El invento de los “presupuestos participativos” no es más que un brindis al sol de la nueva política populista para vendernos que frente al sist…

Nacho Louro
Ler máis

Raro o rato chorar a morte do gato

Daniel Lago

Quando em fins dos ´80 do século passado, a URSS colapsou; e com ela todo o bloco do Leste da Europa; esta estava no médio de uma forte tormenta ec…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información