3013 fans     1094 seguidores     33 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Orange Santa Comba
Formula Hit

"Fixémolos alcaldes e non son capaces de aprobar un orzamento"

"Fixémolos alcaldes e non son capaces de aprobar un orzamento"

Actualidade | Publicada: 18/01/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
4
10
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 19 segundos.

El portavoz parlamentario del PSdeG, José Luís Méndez Romeu lamenta la paralización que existe en los ayuntamientos de A Coruña y Santiago, gobernados por Marea Atlántica y Compostela Aberta, y lamenta que a estas fuerzas les falta “cultura de pacto”.

“As minorías obrigan a pactar” recuerda Méndez

Méndez Romeu recordó que “En A Coruña e Santiago están en minoría e iso obriga a pactar” y criticó la situación política que se está viviendo en las dos ciudades:”Fixemos alcaldes aos candidatos das mareas, e sete meses despois non son quen nin de aprobar os orzamentos”.

El dirigente socialista entiende que “non hai razons obxetivas para que se produza unha ruptura en Ferrol” aunque reconoció que “as diferencias son publicas” y pidió lealtad para mantener el pacto de gobierno.

Se opone a la agenda territorial de Podemos

A En Marea y Podemos les lanzó el reproche:”Para gobernar non abonda con prometer o imposible senon que tamén hai que ter capacidade de pactar”.En clave estatal opina que “a convocatoria de novas eleccións en maio é bastante probable” aunque defiende un acuerdo del PSOE con otras fuerzas “sobre programas” pero advirtió que “baixo ningún concepto a axenda territorial de Podemos pode impoñerse sobre este país” y se opuso que se pudiera llevar a cabo un referéndum en Cataluña.

Considera “apropiado” que el PSOE cediera senadores para que los nacionalistas catalanes formaron grupos propios:”Somos tremendamente criticos co que está acontecendo en Cataluña, pero hai que procurar que os nacionalistas teñan voz propia nas cortes para que haxa unha posibilidade de diálogo”.

 Méndez Romeu también se refirió al Partido Popular de Galicia cuyo “proxecto está esgotado” y con un presidente Alberto Núñez Feijóo que “leva moitos meses fuxindo”. Defendió la “oposición rigurosa” que está haciendo su grupo.

 

@AdianteGalicia

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Irregularidades en la seguridad privada de la mina de Varilongo

Irregularidades en la seguridad privada de la mina de Varilongo

Las denuncias del sindicato USO derivan en sendos expedientes sancionadores  a dos empresas por la seguridad privada en…

Ler máis
AGAFAN pide los ayuntamientos apoyo para las familias numerosas

AGAFAN pide los ayuntamientos apoyo para las familias numerosas

//La asociación está presentando un decálogo de medidas a los ayuntamientos para que no se penalice a las familias nu…

Ler máis
Kader Redjimi:”No tengo nada que ver con el terrorismo"

Kader Redjimi:”No tengo nada que ver con el terrorismo"

El argelino detenido el pasado lunes en la Operación Marianne quedó en libertad y regresó a su casa de Tufións. …

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Merca o teu pobo Santa Comba Nadal 2016
DAC Outono Cultural
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

Os servidores de Putin

Daniel Lago

A última nova do que acontece nesta guerra “híbrida” é o back-up dos telemóveis chineses, de milhares de dados de utentes ocidentais, não é …

Daniel Lago
Ler máis

Presupuestos Participativos de la Marea, un “éxito”

Nacho Louro

El invento de los “presupuestos participativos” no es más que un brindis al sol de la nueva política populista para vendernos que frente al sist…

Nacho Louro
Ler máis

Raro o rato chorar a morte do gato

Daniel Lago

Quando em fins dos ´80 do século passado, a URSS colapsou; e com ela todo o bloco do Leste da Europa; esta estava no médio de uma forte tormenta ec…

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información