3023 fans     1097 seguidores     33 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Formula Hit
Comercial Rodriguez

Xavier Vence no seguirá al frente del BNG

Xavier Vence no seguirá al frente del BNG

Actualidade | Publicada: 16/01/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
24
15
1

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 19 segundos.

El portavoz nacional del BNG tira la toalla. Se incluye en el proceso de renovación y lanza un mensaje en el que apuesta por el “diálogo con diferentes forzas” para conformar una alternativa al Partido Popular.

El portavoz nacional del BNG, Xavier Vence no continuará al frente de la organización después de la asamblea nacional que se celebrará el próximo 28 de febrero, en la que se acordará la estrategia política para las elecciones autonómicas y se abordará la renovación del Bloque.

Declaraciones de Xavier Vence

En declaraciones a los medios de comunicación, Xavier Vence abrió las puertas a la confluencia, con la mirada puesta a En Marea, la coalición participada por fuerzas como Anova, Esquerda Unida o Podemos, aunque este será un asunto que provocará un debate profundo con la división de opiniones existente.

“Aposto por unha estratexia que abra o dialogo con diferentes forzas políticas para sumar e conseguir unha alternativa que poida realmente darlle a volta ó panorama político en Galicia e que poida consolidar unhas políticas diferentes para a maioría social e parar a laminación do autogoberno que está levando a cabo o Partido Popular” afirmó Xavier Vence.

En una nota de prensa posterior, desde el Bloque Nacionalista Galego anuncian que en la asamblea de febrero “a militancia debaterá absolutamente de todo sobre estratexia, organización, reformulacións necesarias e que elixirá nova equipa de dirección”.En palabras del propio Xavier Vence se añade que las posibles alianzas electorales es un aspecto importante pero no el único.”Somos conscientes de que temos un panorama electoral complexo que será elemento de debate na asemblea nacional”indicó.

Vence también asegura que “non é un debate pechado, hai diferentes alternativas e propostas de como reforzar o proxecto nacionalista de cara a futuro” y para el Bloque Nacionalista Galego es necesario “ter unha organización potente, aberta á cidadanía e capaz de conectar coas necesidades do país” y que sea visto como “unha ferramenta útil”.

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

O colexio Pepe de Xan Baña recibe un premio da Xunta

O colexio Pepe de Xan Baña recibe un premio da Xunta

A Dirección Xeral de Centros premia un proxecto realizado con motivo do vintaecinco aniversario deste centro emprazado …

Ler máis
Descubren huesos humanos en Cereixo

Descubren huesos humanos en Cereixo

Obras de desbroce descubren huesos humanos y el muro de la antigua necrópolis de Cereixo   Rafael Lema Unas…

Ler máis
El padre de Caín recuerda unos años de plomo que dejaron huella

El padre de Caín recuerda unos años de plomo que dejaron huella

La mini-serie de Telecinco recuerda unos años en los que se asesinó al porteño Manuel Lemus Noya// El xalleiro José …

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Merca o teu pobo Santa Comba Nadal 2016
DAC Outono Cultural
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello de Dumbría
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

La AP-9 y el peso político

Nacho Louro

El Ministerio de Fomento ha decidido compartir con la Xunta la gestión de la AP-9 a través de la creación de una comisión bilateral, que empezará…

Nacho Louro
Ler máis

"Gin-goísmo":ou do nacionalismo expansionista e patriotero

Daniel Lago

Aos mais dos que fazerdes fronte a estas verbas, não vai-vos significar nada o termo, muito mais entroncado aos sítios de cultura anglófona, de jin…

Daniel Lago
Ler máis

Os servidores de Putin

Daniel Lago

A última nova do que acontece nesta guerra “híbrida” é o back-up dos telemóveis chineses, de milhares de dados de utentes ocidentais, não é …

Daniel Lago
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información