3021 fans     1097 seguidores     33 seguidores - Club Adiante - Dirixe: Xosé Manuel Lema [Contacto]
Formula Hit
Comercial Rodriguez

Los alcaldes piden a Feijóo una solución para el cerco

Los alcaldes piden a Feijóo una solución para el cerco

Actualidade | Publicada: 14/01/2016

Aumentar texto Disminuir texto Reiniciar texto
205
11
0

Email Google+ Pinterest Menéame Chuza! Cabozo

Tempo de lectura: 3 minutos e 42 segundos.

Treinta y cinco alcaldes de distinto signo pide una reunión con Feijóo para “acadar un acordo que beneficie a maioría da flota galega”. Llueven las críticas contra la conselleira Rosa Quintana.

35 alcaldes piden la mediación de Núñez Feijóo

A punto de cumplir tres meses de acampada reivindicativa en las inmediaciones de San Caetano y después de distintos actos de protesta y de encierros en tres consistorios, los marineros agrupados en torno a la asociación ACERGA, que representa el 75% de la flota de Galicia han recibido un importante espaldarazo, el de treinta y cinco alcaldes que apoyan sus reivindicaciones y piden al presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo que les ayude a encontrar una salida al conflicto que se vive con el reparto de la cuota pesquera.

El escrito ha sido presentado por el alcalde de Camariñas, Manuel Valeriano Alonso de León y por representantes de Acerga. La petición ha sido firmada por los regidores de Camariñas, Ponteceso, Oia, Rianxo, Nigrán, Ortigueira, Bergondo, O Rosal, Narón, Cariño, Porto do Son, Viveiro, Burela, Sada, Muros, Carballo, Malpica, Vilagarcía, Catoira, Vilaboa, Pontevedra, Sobrado, Becerreá, Betanzos, Corcubión, Ares, Cambados, Noia, Fisterra, Pontedeume, Muxía, Santiago, Cariño, Redondela, Oleiros.

ACERGA arremete contra Rosa Quintana

En declaraciones a los medios de comunicación, el alcalde de Camariñas, Manuel Alonso ha manifestado que “o Presidente da Xunta ten que estar para resolver os problemas de Galicia” y le recuerda que “representamos a un sector empresarial fundamental en 35 concellos”. Anunció su disposición a encerrarse como señal de protesta sino hay un acuerdo.

En la localidad de Porto do Son, miembros de Acerga dieron lectura a un comunicado en el que hicieron referencia a los 85 días “que levamos inmersos nunha longa noite escura” y denunciaron que os que se adicaron a a esquilmar o mar os o máximos beneficiaros”.También hubo duras críticas contra la conselleira do Mar, Rosa Quintana a la que acusan de “calumniar” a ACERGA desde los medios de comunicación que “controlan con subvencións”.

“Vostede cada día que pase estará máis lonxe do seu despacho de San Caetano porque esta guerra xa hai tempo que a ten perdida” aseguraron.

FOTOs   @pilaraymara  

Se queres podes deixar un comentario sobre esta noticia no Facebook:

Pódeche interesar...

Descubren huesos humanos en Cereixo

Descubren huesos humanos en Cereixo

Obras de desbroce descubren huesos humanos y el muro de la antigua necrópolis de Cereixo   Rafael Lema Unas…

Ler máis
El padre de Caín recuerda unos años de plomo que dejaron huella

El padre de Caín recuerda unos años de plomo que dejaron huella

La mini-serie de Telecinco recuerda unos años en los que se asesinó al porteño Manuel Lemus Noya// El xalleiro José …

Ler máis
 Iria Quintáns:”Quero seguir disfrutando desta experiencia"

Iria Quintáns:”Quero seguir disfrutando desta experiencia"

Iria Quintáns París, a  artista das Maroñas(Mazaricos) debutou na verbena galega coa orquestra Gran Parada. E falou …

Ler máis

Noticias sobre A Costa da Morte, as suas comarcas e os seus concellos: Bergantiños, Soneira, Camariñas, Carballo, Cee, Corcubión, Dumbría, Fisterra, Muxía, Vimianzo, Santa Comba e Zas.
Opinión
Merca o teu pobo Santa Comba Nadal 2016
DAC Outono Cultural
Mantido S.L. Construcciones y Obras Públicas
Concello da Laracha
Concello de Mazaricos
En breves

Adiante TV

Opinión

"Gin-goísmo":ou do nacionalismo expansionista e patriotero

Daniel Lago

Aos mais dos que fazerdes fronte a estas verbas, não vai-vos significar nada o termo, muito mais entroncado aos sítios de cultura anglófona, de jin…

Daniel Lago
Ler máis

Os servidores de Putin

Daniel Lago

A última nova do que acontece nesta guerra “híbrida” é o back-up dos telemóveis chineses, de milhares de dados de utentes ocidentais, não é …

Daniel Lago
Ler máis

Presupuestos Participativos de la Marea, un “éxito”

Nacho Louro

El invento de los “presupuestos participativos” no es más que un brindis al sol de la nueva política populista para vendernos que frente al sist…

Nacho Louro
Ler máis

Conversas na Encrucillada

Usamos cookies propias e de terceiros para mostrar publicidade personalizada segundo a súa navegación. Se continua navegando consideramos que acepta o uso de cookies. OK Máis información